Бачення деканів
Декани провідних бізнес-шкіл діляться своїм сприйняттям освіти для керівників
Увазі читачів представлені погляди деканів та керівників програм деяких найпрестижніших бізнес-шкіл та закладів щодо сучасної управлінської освіти.
Ринок починається з визначення не менеджмент-освіти, а самого управління та пов'язаних з ним проблем. Які основні проблеми постають зараз перед компаніями та тими, хто приймає рішення?
У European School of Management and Technology (ESMT), за словами її президента професора Derek Abell, вбачають справжню потребу у перехідному навчанні для управлінців. Судячи зі слів компаній, те, що вони хочуть, — не завжди те, чого вони справді потребують. Ми живемо у світі глобальних перегонів, де провідні компанії переживають величезні зміни, які стають все важливішою частиною загальної картини.
Освітні програми ESMT сфокусовано на отриманні функціональними спеціалістами навичок переймати ініціативу. Забезпечення їх базовим інструментарієм, включаючи підвищення професійної управлінської компетенції та набуття підприємницького ініціативного духу, допоможе побачити невидимі для інших перспективи.
Ви можете здійснювати зміни, і ці зміни можна оцінити. Компанії, що активно та відповідально займаються розвитком свого персоналу, мають, відповідно, кращі результати зростання та прибутковості.
Уміння вловити потреби клієнта — ось на чому фокусуються у IESE Business School, на думку Eric Weber, замісника декану з Управлінської освіти. Зараз більшою популярністю користуються закриті корпоративні програми, ніж відкриті курси. Компанії бажають навчатися постійно та знати, що може запропонувати IESE після проходження курсів для подальшого розвитку. Управління та застосування різних управлінських стилів користуються зараз великим попитом поряд з навчанням задля індивідуального розвитку для досягнення кращих рівнів результативності.
У той час, як консалтинговим компаніям добре вдається передавати процедури, бізнес-школи чудово справляються з ідентифікацією потреб і проблем клієнтів. Саме тут і приходить черга таких шкіл як IESE. Наприклад, школа зіграла б вирішальну роль у допомозі компанії під час культурних змін.
Ethan Hanabury, замісник декану з Управлінської освіти у Columbia Business School (CBS), поділився баченням своєї школи щодо бізнес-освіти — компанії хочуть дієвих результатів. У цьому закладі помітили активність щодо закритих корпоративних програм, як і в IESE. У той же час відкриті курси знаходяться на стадії відродження.
Найпопулярнішими у CBS є навчання управлінців та Колумбійська програма для вищого керівництва. Корпоративні програми можуть допомогти слухачам досягнути організаційні цілі, а відкриті — ознайомитися з найважливішим за межами власної організації.
Компанії хочуть дієвих результатів. Усі слухачі мають дати "зворотній зв'язок" (360°). Кожному студенту необхідно принести проект; також просять оцінити вплив прослуханого курсу на даний проект. Це допомагає сконцентруватися на процесі викладання.
Анна Качкалда, за матеріалами www.Topexeced.com
|