Нова роль досліджень у бізнес-школах
Яке основне завдання стоїть перед дослідженнями, що проводяться у бізнес-школах? Саме це питання є основним у звіті акредитаційної організації AACSB International, що наполягає: дослідники від бізнес-шкіл повинні продукувати праці, які можна застосовувати у щоденній практиці бізнесу.
Дискусія навколо досліджень може призвести до зміни підходів до формування навчальних програм та отримання акредитації. Насамперед бізнес-школам слід визначити набір метрик, що могли б наочно показати, яким чином люди можуть застосовувати знання, здобуті у проектах досліджень, у реальному житті. Наприклад, якщо професор фокусується на покращенні освіти бухгалтерів, тоді школа може оцінювати його вплив на студентів, зважаючи на кількість людей, які використовують його кейси, приклади чи інші матеріали.
Проте, деякі люди побоюються, що потреба реального втілення набутих знань може відштовхнути дослідників від розробки та вивчення менш популярних чи езотеричних. Проблема ускладнюється ще й тим, що якщо кожен фокусуватиметься виключно на покращенні вже наявних практик, тоді нікому буде проводити дослідження та займатися інноваціями.
Джозеф Алуто (Joseph Alutto) президент Ohio State University та голова комітету AACSB переконаний, що набір характеристик, які вимагаються від школи під час її акредитації, може суттєво змінитися. В основі акредитації повинен бути аналіз відповідності місії школи та її реальної діяльності. Самі ж бізнес-школи повинні стати більш чесними та відкритими.
Ще однією рекомендацією для бізнес-шкіл є потреба поглиблення стосунків між академіками та практикуючими менеджерами. Основна мета такого поглиблення полягає у створенні двостороннього діалогу та уможливленні практичного пояснення цінності езотеричних досліджень. У свою чергу практикуючі менеджери можуть ділитися найбільш складними проблемами, з якими їм доводиться стикатися і, таким чином, надавати нові ідеї для досліджень професорам.
Що ж, як бачимо, перед бізнес-школами сьогодні постає два складних завдання: відшукати золоту середину між хорошими дослідженнями та хорошим навчанням, а також продукувати студії, які будуть однаково корисними як для академіків, так і для практикуючих менеджерів та студентів.
За матеріалами "New Role for Business School Research", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|