Сучасні лідери — діти глобалізації
У дитинстві наш світ обмежувався рамками двору, в якому ми народилися і виросли. Пізніше його кордони розширилися до розмірів країни, нації, потім — континенту. Сьогодні перед нами світ, який ніколи не вщухає, працює 24 години на добу, 7 діб на тиждень. Світ глобальних комунікацій. Світ, в якому лідери бізнесу більше не відчувають на собі географічних, культурних чи будь-яких інших обмежень. Але чи здатні вони правильно скористатися тією свободою, яку дарує їм світ?
Професор Міжнародного Університету Монако Борис Поркович (Boris Porkovich) переконаний, що бізнес-школи сьогодні стикаються із новим викликом. Перед ними постає нелегке завдання максимізації потенціалу так званого "глобалізованого покоління" бізнес-лідерів.
У своїй статті, яка буде опублікована у найближчому номері італійського видання відомого журналу Harvard Business Review, Борис доводить, що географічні, культурні та комунікаційні особливості різних країн сьогодні настільки тісно переплетені у життєвій канві кожного бізнес-лідера, що по суті кожен такий лідер є чи не найяскравішим представником покоління глобалізації.
"Представники нового покоління лідерів вільні від застарілих стереотипів минулого і нерозривно прив'язані одне до одного у новому глобальному просторі", — стверджує автор.
Люди, продукти та дизайн повинні з кожним днем ставати все більш та більш відкритими для інновацій. А це, в свою чергу, означає потребу змін у мисленні та менталітеті провідних бізнес-шкіл, які повинні перекваліфікуватися від місцевого мислення, до мислення у масштабах цілої нації. А потім — міжнаціонального та глобального мислення.
За матеріалами "Today's leaders are the global generation", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|