Як отримати більше від навчальної програми
Для покращення результату навчальних програм, виконавці повинні фокусуватися на тому, що відбувається на робочому місці після навчання.
Компанії у всьому світі витрачають до $100 мільярдів на навчання співробітників з метою покращення їхньої результативності. Вони пропонують їм тренінги з комунікації, продажу, управління результативністю чи ощадливої операційної діяльності. Але подібне навчання зазвичай не приносить помітного результату. Лише чверть респондентів, які взяли участь в опитуванні McKinsey, підтвердили, що їхні навчальні програми частково вплинули на результативність бізнесу. Більшість же компаній навіть не переймаються моніторингом повернення інвестицій у навчання.
1. Люди повинні захотіти навчатися.
Навчання дорослих людей є абсолютно передбачуваним. Перш, ніж працівник зможе ефективно засвоїти нову навичку, він повинен розуміти, яким чином і в якій ситуації вона може бути застосована. В іншому випадку існує висока ймовірність, що замість активних студентів, ваші співробітники стануть "вимушеними в'язнями" і ходитимуть на заняття не тому, що хочуть отримати знання, а тому, що від них вимагає цього роботодавець.
2. Уникайте шкідливого менталітету.
Навіть якщо людина дійсно вивчила те, що їй намагався донести тренер — у дуже багатьох випадках вона не буде застосовувати цього на практиці. Це значить, що навчання було марною тратою часу. Шкідливий менталітет полягає в тому, що людина не хоче змінюватися — від нього потрібно позбавлятися.
3. Залучайте лідерів.
Щоб переконатися, що урок буде засвоєний, а навички застосовуватимуться навіть після закінчення навчання, компанії повинні заручитися підтримкою лідерів. Дуже важливо, щоб після навчання лідери своїм власним прикладом демонстрували, яким повинно стати "нове життя" в компанії. Якщо ж навіть лідери поводитимуться по-старому — то це слугуватиме явним сигналом для інших, що зміни є зовсім необов'язковими.
4. Підсилюйте нові навички.
Працівники рідко здатні ефективно використовувати набуті знання відразу після закінчення навчальної програми. Старі звички нікуди не зникають. Тому підтримка та підсилення нових типів поведінки після навчання є дуже важливим фактором.
5. Оцінюйте результат.
Необхідність оцінки результатів навчання здається очевидно, але більшість компаній не проводять її. Дослідження McKinsey свідчить, що лише 50% організацій вдавалися до опитування студентів щодо того, як вони сприйняли навчання. І, що навіть гріше, менше 30% використовують хоча б одну іншу метрику.
Проблеми під час навчання можуть бути різними. Але більшість із них відбуваються за межами аудиторії. Тільки сфокусувавшись на створенні сприятливого середовища, компанії здатні суттєво підвищити ефективність навчальних програм.
За матеріалами "Getting more from your training programs", The McKinsey Quarterly.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|