БІЗНЕС-ОСВІТА | Корпоративне навчання 7 серпня 2017 р.

Система навчання у McKinsey, що ніколи не завершується

Нові регуляторні положення, глобальна конкуренція, безупинний розвиток технології, зміни в економічному середовищі… Не розвиваючи своєї бази знань, компанії навряд чи зможуть зберегти позиції у вирі стрімких змін. Але, напевно, консалтинговим фірмам ще важче утримуватись на «гребні хвилі». Як зауважив директор з навчання компанії McKinsey Нік ван Дам (Nick van Dam), «світ змінюється із карколомною швидкістю і наші клієнти очікують, що ми діятимемо на випередження».

Система навчання у McKinsey, що ніколи не завершується За McKinsey ствердилась репутація однієї з провідних організації світу, що успішно втілили засади безперервності навчання, але зараз цього вже недостатньо. Коли іншим фірмам потрібна допомога в осмисленні трендів, що впливають на стан справ в їхніх галузях, вони звертаються до McKinsey, а це означає, що консультанти та аналітики компанії мусять мати відповіді ще до того, як ставляться запитання. «Планка піднімається дедалі вище; клієнти очікують від нас все більшого, а тому ми мусимо невпинно підвищувати професійний рівень наших консультантів», — зазначила Ешлі Вільямс (Ashley Williams), заступник директора з навчання та операційний директор офісу компанії в Атланті.

Надання співробітникам можливості постійно навчатись служить не тільки покращенню якості виконання завдань, але й допомагає компанії утримувати своїх найкращих фахівців. «Наші дані вказують на те, що люди, які досконало освоїли сферу своєї діяльності, працюють у фірмі довше, а це дозволяє нам вдосконалювати систему наших експертних знань», — сказав Нік ван Дам.

Новий контент, більш стислий формат

Протягом останніх чотирьох років модифікації формату та змісту навчальних пропозицій McKinsey обертались навколо наступних трьох «стовпів» — це вдосконалення способу мислення, розвиток консалтингових і лідерських вмінь та створення нових знань і навичок. «Нашим консультантам потрібно просуватись все далі й далі в кожній із цих сфер», — підкреслив Тім Велш (Tim Welsh), старший партнер McKinsey та голова ради з питань навчання та професійного розвитку.

Стрижнем трансформаційної ініціативи компанії стали новостворені центри досконалості, котрі виконують такі функції, як створення програм, диджиталізація навчального процесу, розробка конкретних тем та способів надання контенту. В кожному центрі працює спеціалізована група, яка взаємодіє з внутрішніми радниками та з зовнішніми експертами. Зокрема, було створено каталог коротких відео, які при потребі можуть подивитись консультанти через мобільні додатки під час очікування в аеропорту або перед зустріччю. Такі міні-курси містять ознайомчу інформацію стосовно певного клієнта та основних трендів у його галузі.

Коли консультанти починають працювати з новим клієнтом чи проектом, ці міні-курси або автоматично включаються в програму їхньої підготовки до завдання, або вони можуть ознайомитись із ними самостійно через портал знань.

Також зараз розробляються більш об’ємні програми, мета яких — допомогти консультантам глибше вивчити певну тему чи галузь. Зокрема, це програма з диджиталізації та аналітики, яку компанія реалізує через свій Partner University. Спочатку партнери проходять онлайн-курс, а потім відвідують навчальні заходи в Гарварді та Оксфорді. «На цих подіях немає презентацій PowerPoint — коли ми збираємось разом, то весь час присвячується рефлексіям та розгляду практичних проблем», — розповів Нік ван Дам.

Як зауважила Ешлі Вільямс, хоча консультантам непросто знайти час на відвідування виїзних заходів, вони цінують можливість спільно розмірковувати над питаннями, які їх цікавлять. «Аудиторні заходи, можливо, не найефективніший формат — але, на нашу думку, дуже важливо, щоб люди проводили певний час разом», — додала вона.

Зараз реалізується нова пілотна ініціатива, що передбачає спільне проходження курсу групою консультантів. Такі навчальні програми розробляються з врахуванням рекомендацій керівників підрозділів стосовно того, які знання потрібно освоїти групі, аби повною мірою задовольнити потреби клієнтів. Також курс може включати модулі, котрі проходяться самостійно, онлайн-заняття, що ґрунтуються на тісній взаємодії членів групи, коучинг, віртуальні сесії в режимі відеоконферецій або телефонних розмов. За словами Ешлі Вільямс, «такий інтегрований формат дозволяє консультантам працювати разом, при цьому даючи їм достатню гнучкість у плануванні часу».

Кола вдосконалювання

«Якщо ви в щось інвестуєте, то, напевно, хочете переконатись, що отримуєте бажаний результат — це ж стосується і навчання», — так Нік ван Дам висловив своє ставлення до оцінювання ефекту від навчальних ініціатив. У McKinsey для цього використовується низка метрик — від відстеження частотності звертання до контенту та результатів тестів до опитування консультантів стосовно того, чи, на їхню думку, допомогло навчання прискорити процес виконання завдань, чи обговорювали вони з клієнтами інформацію, яку отримали під час курсу, чи застосовували її протягом перших 100 днів після завершення навчання. Крім цього, під час неформальних розмов з учасниками програми організатори збирають зворотний зв'язок щодо якості нового контенту.

Але не кожна програма отримує схвальні відгуки, — поділилась Ешлі Вільямс, додавши, що вважає це цілком нормальним. Бо потреби у новому контенті є настільки великими, що розробники та організатори курсу просто не мають часу на те, аби відшліфувати нову програму перед її реалізацією. «Ми пробуємо робити багато речей та по ходу усуваємо недоліки, а потім запускаємо петлю зворотного зв’язку з тим, аби зрозуміти, що працює, а що ні», — сказала Вільямс.

Тім Велш наголосив, що добре налагоджена взаємодія між бізнесом та групою, що займається питаннями навчання, — це стрижневий фактор, без якого неможливо задовольнити навчальні потреби персоналу. «Ми кожного дня розмовляємо з керівникам напрямів та клієнтами і це допомагає нам ефективніше реагувати на їхні потреби», — зауважив він.

Такі зв’язки між бізнес-структурами та тими, хто навчається, абсолютно необхідні для безупинного вдосконалення системи навчання. Як підкреслив Нік ван Дам, «це не той процес, який хтось зможе зупинити».

За матеріалами "Learning Never Ends at McKinsey", Chief Learning Officer.

Ілюстрація: McKinsey



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)