Шість обов’язкових умов для успішної культури навчання
Згідно зі звітом LinkedIn Workplace Learning Report 2023, з 2015 року набір навичок для робочих місць змінився приблизно на 25%. Очікується, що до 2027 року ця цифра подвоїться — тому важливо, щоб співробітники були вмотивовані вдосконалювати свої поточні навички, а також навчатися і розвивати нові. І саме для цього у вашій організації має бути створена потужна культура навчання.
Що таке культура навчання?
В організаційних навчальних культурах співробітникам надається час, простір і можливості для навчання, щоб постійно поглиблювати свої знання та розвивати нові навички. Безперервне навчання спрямоване на підвищення ефективності роботи співробітників і підтримку особистого та професійного зростання.
Культура навчання на робочому місці розвивається органічно, але процвітає за наявності правильної корпоративної структури та підтримки. Насправді, згідно з вищезгаданим звітом Workplace Learning Report, головною сферою уваги для фахівців із навчання та розвитку (L&D) цього року є побудова культури навчання в їхніх компаніях.
6 причин, чому вашій організації потрібна культура навчання
1. Покращена культура праці та щасливіший персонал
Співробітники вважають «можливості навчатися та розвиватися» рушієм №1 позитивної робочої культури. Співробітники, які оцінюють культуру своєї компанії як позитивну, на 31% частіше рекомендують працювати в своїй організації та на 25% частіше повідомляють, що вони щасливі працювати у компанії.
2. Покращений найм на роботу
Майже половина (48%) співробітників погоджуються, що можливості для навчання були одним із факторів, які вплинули на вибір їхньої нинішньої компанії.
3. Краще утримання персоналу
Оскільки 93% сучасних організацій стурбовані утриманням своїх співробітників, то це швидко стає однією з найважливіших причин для створення культури навчання. Доведено, що надання можливостей для навчання є способом №1 для покращення утримання працівників.
Відсутність можливостей для навчання також є основною причиною, чому люди залишають організації: співробітники, які відчувають, що їхні навички не знаходять належного застосування на поточній роботі, в 10 разів частіше шукають нову роботу, в той час як 94% стверджують, що залишилися б у компанії довше, якби вона інвестувала в їхнє навчання та розвиток.
4. Краща мотивація та продуктивність персоналу
У всьому світі співробітники повідомляють, що їхньою основною мотивацією до навчання є «прогрес у досягненні кар’єрних цілей». Надання відповідних ефективних навчальних ресурсів та навчальних програм допоможе їм набути нових навичок, необхідних для досягнення успіху на їхніх нинішніх і майбутніх посадах.
Кілька різних досліджень показують, що розвиток культури навчання та «мислення зростання» за допомогою високоякісних навчальних програм підвищить продуктивність і мотивацію працівників, які скористаються цими пропозиціями.
5. Підвищення залученості персоналу
Близько 92% L&D-фахівців вважають, що соціальне навчання допомагає створити відчуття приналежності до колективу на робочому місці. Співробітники, які відчувають це почуття, у 5,2 рази частіше залучені до роботи.
6. Організація, орієнтована на майбутнє
Підвищення кваліфікації та перекваліфікація є головним пріоритетом для L&D-фахівців в усьому світі. Більше половини (54%) персоналу в усьому світі потребують значної перекваліфікації або підвищення кваліфікації. Майже дві третини (65%) учасників навчальних програм погоджуються, що культура навчання на робочому місці робить їх більш гнучкими та адаптивними, а це означає, що вони будуть готові переорієнтуватися, коли компанії потрібно буде переключитись на іншу роботу.
6 необхідних речей для успішної культури навчання
Як створити культуру навчання на своєму робочому місці? Будуйте та розвивайте успішну культуру навчання, переконавшись, що у вашій компанії є наступні шість елементів.
1. Надійна внутрішня мобільність
Показуючи своїм співробітникам, що їхня наполеглива праця буде помічена і винагороджена, ви дасте їм найкращу мотивацію продовжувати шукати можливості для навчання. Це особливо актуально для професіоналів, які тільки починають працювати в компанії: відповідаючи на запитання, які фактори є найбільш важливими для них при розгляді нової роботи, більше третини (35%) працівників у віці від 18 до 34 років назвали «можливість кар’єрного росту в компанії» як найбільш цінний фактор. Майже половина (46%) професіоналів покоління Z також сказали, що витратили б більше часу на навчання, щоб отримати підвищення.
Більше того, люди, які отримали внутрішнє підвищення, продовжуватимуть навчатися і після нього — і поширюватимуть свій ентузіазм та цінні знання всюди, куди б вони не пішли.
«Люди, які працюють на різних позиціях у компанії», — пише галузевий аналітик Джош Берсін (Josh Bersin), — «отримують перспективу, культурне розуміння і можуть працювати унікально і продуктивно завдяки своїм зв’язкам і знанням усіх підрозділів компанії».
2. Активний розвиток кар’єри та постійне кар’єрне зростання
Співробітники найкраще реагують на можливості навчання, коли вони відчувають, що вони були розроблені з урахуванням їхніх унікальних кар’єрних інтересів і потреб. Понад три з чотирьох опитаних працівників (78%) висловили гостру потребу в рекомендаціях щодо курсів, які базуються на їхніх особистих кар’єрних цілях і прогалинах у навичках. Водночас, 73% респондентів зазначили, що витратили б більше часу на навчання, якби це допомогло їм краще виконувати свою поточну роль.
Тож візьміть на себе ініціативу і зрозумійте, як кожен співробітник хоче розвиватися у своїй кар’єрі.
«Кожна людина у HR, незалежно від стажу роботи, повинна говорити про навчання в контексті кар’єрної мобільності в своїй організації», — каже Джейн Оутс (Jane Oates), президентка WorkingNation.
Після цих розмов попрацюйте з кожним співробітником, щоб розробити індивідуальний навчальний план, який допоможе їм досягти своїх кар’єрних цілей. Що більше ваші працівники розумітимуть, як саме їм допоможе навчання на робочому місці, то з більшим ентузіазмом вони будуть його проходити.
3. Справжня зацікавленість керівника та сприяння кар’єрному зростанню
Ваші співробітники значно частіше серйозно ставляться до навчання, якщо воно рекомендоване їхнім безпосереднім керівником. Переважна більшість (91%) працівників називають своїх керівників важливим фактором, який надихає їх вчитися та експериментувати на роботі. Більшість працівників (56%) кажуть, що приділяли б більше часу навчанню, якби їхній керівник особисто запропонував їм курс або навчальну програму, яку вони могли б пройти, щоб покращити свої навички.
Керівники та безпосередні підлеглі мають працювати разом, щоб розробити індивідуальну навчальну програму, яка допоможе співробітникам досягти їхніх організаційних і кар’єрних цілей. Поки працівники продовжують навчання, менеджери повинні регулярно перевіряти прогрес і переконуватися, що члени їхньої команди мають усі навчальні ресурси, необхідні для досягнення успіху.
4. Рольове моделювання з боку керівників
Найефективніша культура на робочому місці формується згори донизу: керівники вищої ланки мають вірити у важливість навчання на робочому місці і, що найголовніше, демонструвати його решті організації.
Найефективніший спосіб для лідерів моделювати навчання — це, звісно ж, самим долучитися до нього. L&D-фахівці та решта керівників в організації повинні знаходити час для розвитку власних навичок та активно заохочувати організацію приєднатися до них на шляху навчання. Це не лише продемонструє можливість і важливість навчання на роботі, але й зробить ефективнішими членів L&D-команди.
На щастя, якщо останні статистичні дані свідчать про це, керівники вищої ланки розуміють важливість побудови культури навчання в організації: кількість L&D-фахівців, які працюють із HR-директором, зросла з 39% у 2022 році до 44% у 2023 році, а кількість L&D-фахівців, які працюють з іншими керівниками вищої ланки, зросла з 43% до 50%.
«Суть полягає в тому, що коли лідери сприймають навчання як важливу складову довгострокового успіху бізнесу та моделюють його, люди наслідують їхній приклад», — говорить Нафталі Брайант (Naphtali Bryant) у своєму навчальному курсі LinkedIn «Створення культури навчання». «Якщо ваші працівники бачать, що ваші лідери надають пріоритет навчанню, то вони, швидше за все, наслідуватимуть їхній приклад і отримають вигоду від інвестицій організації в навчання».
5. Гнучкі можливості для навчання
Зараз більше, ніж будь-коли, фахівці хочуть мати можливість обирати, як і коли їм навчатися навичкам, необхідним на робочому місці. 43% професіоналів покоління Z кажуть, що віддають перевагу гнучкому та незалежному підходу до навчання.
Традиційні програми навчання співробітників, як правило, побудовані навколо онлайн або очних семінарів, тренінгів та курсів. Інший більш гнучкий варіант: мікронавчання, яке передбачає розбиття навчального матеріалу на невеликі шматочки інформації, щоб слухачі могли, скажімо, проходити онлайн-тренінги протягом невеликих проміжків часу протягом дня і у власному темпі.
6. Можливості соціального навчання
L&D-фахівці в переважній більшості вважають, що:
- навчання є більш ефективним, коли люди навчаються разом (86%);
- співробітники, які навчаються разом, є більш успішними (91%);
- навчання допомагає створити відчуття приналежності (92%).
Дані LinkedIn також показують, що учасники, які приєднуються до груп у LinkedIn Learning Hub, переглядають у 29 разів більше годин навчального контенту, ніж ті, хто цього не робить. Простіше кажучи, працівники навчаються краще, коли вони навчаються разом. Тому заохочуйте співробітників з різних команд проходити одні й ті ж навчальні курси разом і обговорювати їх у групах.
За матеріалами Talent Blog
Ілюстрація: epale.ec.europa.eu
|