Тренди, які формуватимуть бізнес-освіту у 2023 році і надалі
Під впливом потреби в навчанні впродовж життя, вимог до більшої гнучкості та діджиталізації програми бізнес-освіти зазнають суттєвих змін і розбіжностей у змісті та форматі — незалежно від того, чи проводяться вони в навчальних закладах, чи в компаніях.
Бізнес-освіта вже не така, як раніше. За останні два роки зовнішній вплив різко збільшився, що призвело до повного її перевтілення.
Навчальні програми розробляються таким чином, щоб витримати суттєві корективи та зміни в плані змісту та формату. Вони розширюватимуть своє охоплення та сферу застосування у світі, де навчання впродовж життя є важливим через швидкі темпи епохи, в якій навички мають менший термін придатності, а очікування учасників зміщуються в бік все більш цифрового, інтерактивного та адаптивного досвіду.
Вивчення перелічених нижче трендів допоможе вам зорієнтуватися у світі, що швидко змінюється, і полегшить вашу подорож.
Новий контент для вирішення сучасних викликів
Сучасні здобувачі знань потребують набагато більше, ніж бізнес-експертизи, чи то в корпораціях, чи то у вищих навчальних закладах. Ключове слово тут — міждисциплінарність. Аби отримати практичні знання про все, що стосується бізнесу, такі таланти, як обізнаність у технологіях, цифрові та «м’які» навички (soft skills), знання суспільних процесів (таких як боротьба з кліматичними змінами, різноманіття та рівність), мають бути включені до програм бізнес-освіти.
Згідно з дослідженнями, 66% осіб, відповідальних за прийняття рішень у бізнес-школах, стверджують, що їхні програми були змінені, щоб забезпечити надання студентам найновішої інформації про значення управління бізнесом у боротьбі зі зміною клімату та іншими важливими питаннями.
Окрім цифрових навичок, все більшого значення в організаціях набувають «м’які» навички. Вони поки що не можуть бути замінені технологіями і є необхідними для будь-якої робочої функції — незалежно від ролі, організації чи галузі.
Одними з найважливіших здібностей для процвітання в умовах невизначеності та постійних змін є «м’які» навички. За даними LinkedIn, 9 з 10 навичок, які зараз використовують професіонали у сфері L&D, — це саме soft skills.
Нові формати для гнучкої бізнес-освіти
Бізнес-освіта в майбутньому буде більш гнучкою, без прив’язки до певного місця, часу чи структури. Універсальна модель освіти буде поступово скасована на користь широкого спектру програм і навчальних маршрутів, включаючи короткі курси, програми без отримання ступеня, сертифікати та мікронавчання.
Оскільки освіта впродовж життя стає обов’язковою, дорослі учні, які не можуть навчатися на денній формі, потребуватимуть спеціальних програм, що дозволять їм перекваліфікуватися та підвищити кваліфікацію.
Організації та установи мають розробити гнучкі, коротші та цілеспрямовані програми для тих, хто поєднує навчання з роботою та сім’єю. Молоді люди, які вступають до університетів, бізнес-шкіл чи виходять на ринок праці, шукатимуть іншого досвіду навчання, ніж їхні старші колеги: віртуального, гнучкого, інтерактивного та спільного.
Віртуальне та гібридне навчання
Віртуальне навчання можна здійснювати ефективно і результативно, використовуючи комп’ютерні ресурси, без традиційної аудиторної атмосфери. Воно може бути як асинхронним, так і синхронним за своєю природою (наживо).
Синхронне віртуальне навчання можна забезпечити за допомогою спеціально створених рішень, таких як віртуальні класи.
Асинхронне віртуальне навчання може здійснюватися різними способами — записи, електронні книги, дискусійні дошки тощо, але найбільш поширеним методом є мобільне навчання. Його можна забезпечити, адаптувавши існуючий контент і платформи до мобільних пристроїв або створивши навчальний досвід, орієнтований насамперед на мобільні пристрої. Останнє, завдяки мобільним додаткам, дозволить здійснювати мікронавчання на ходу, ефективно та інтерактивно.
Гібридне або змішане навчання — це поєднання очного та онлайн-навчання, синхронних та асинхронних методів навчання. Воно може поєднувати живі заняття в традиційному класі, гібридному класі (частина учасників на місці, частина онлайн) або віртуальному класі з асинхронними методами — як віртуальними, так і аналоговими — такими як мобільне навчання або заздалегідь записані відео, а також презентації, книги, роздруківки та інші матеріали.
Гібридне навчання стає більш гнучким, оскільки нові технології дають змогу студентам легко переключатися між очним навчанням та імерсивною віртуальною реальністю. Деякі декани навіть розмірковують про створення метавсесвіту для бізнес-освіти.
Підсумовуючи, можна сказати, що нові технологічні тренди однозначно трансформують освітній ландшафт із точки зору методів викладання та навчання. Навчання стало більш зручним і доступним, а разом із ним зросли і очікування.
Завдяки сучасним технологіям і новим освітнім трендам кожна криза має рішення. Учні мають змогу продовжувати навчання віртуально. Ще зовсім недавно про таке не можна було навіть уявити.
За матеріалами Exeed College.
Ілюстрація: businessbecause.com
|