БІЗНЕС-ОСВІТА | Безперервне навчання 6 травня 2024 р.

Розвиваємо культуру навчання: три дієві кроки для менеджерів

Ви, як HR-менеджер або HR-керівник, прагнете створити культуру, в якій ваша команда зможе розвиватися через навчання? Час і ресурси, які ви присвятите створенню та підтримці можливостей для безперервного навчання, принесуть експоненціальну віддачу у вигляді задоволеності, залученості та продуктивності вашої команди.

Згідно з опитуванням SHRM, 76% працівників більш схильні залишатися в компаніях, які пропонують безперервне навчання та розвиток. Крім того, дев’ять із десяти HR-фахівців зазначили, що навчання є корисною підтримкою для залучення та утримання талантів.

Челсі Вільямс (Chelsea C. Williams), засновниця та генеральна директорка Reimagine Talent Company, і Келлі Харпер Лі (Kelly Harper Lee), директорка з питань впливу на громаду команди WNBA Atlanta Dream, пропонують три дієві стратегії побудови культури, що підтримує ріст і розвиток; їх можна адаптувати до будь-якого бюджету.

Розвиваємо культуру навчання: три дієві кроки для менеджерів

1. Сприяйте обміну знаннями

Знайдіть способи створити середовище, в якому знання не накопичуються, а вільно поширюються. Наприклад, ресурсні групи співробітників (ERG) або професійні асоціації є чудовими можливостями для навчання за принципом «рівний-рівному». ERG охоплюють унікальний досвід і знання персоналу, що допомагає створити культуру творчого вирішення проблем і безперервного вдосконалення.

Менеджери відіграють життєво важливу роль у створенні цього простору для обміну знаннями, призначаючи командні проєкти або очолюючи міжфункціональну співпрацю. У Reimagine Talent, наприклад, відділи успішно співпрацювали над аналітичними документами, які ґрунтувалися на ідеях і досвіді кожного члена команди. Їхні унікальні спеціалізації збагатили контент, а участь у проєкті надихнула їх на розвиток і зміцнення своїх навичок.

Ви також можете інтегрувати безперервне навчання в повсякденну роботу. Наприклад, регулярне надсилання останніх новин сприяє залученню та викликає дискусії.

«Я ділюся новинами індустрії та клієнтів, а також маркетинговими та продуктовими ініціативами; але найголовніше, я даю можливість кожному члену команди дізнатися про вплив їхньої роботи», — розповідає Челсі.

«Я люблю задовольняти навчальні вподобання своєї команди, ділячись легко засвоюваними ресурсами через платформи, з якими вони частіше взаємодіють, як-от TikTok і YouTube», — додає Келлі.

Серед інших способів надання можливостей для навчання — наставництво на робочому місці та ротація робочих місць для отримання практичного досвіду. Програми наставництва, як офіційні, так і неофіційні, також надзвичайно цінні для обміну знаннями.

2. Забезпечуйте постійний зворотний зв’язок

Зворотний зв’язок є наріжним каменем безперервного навчання. Менеджери мають позиціонувати його як інструмент особистого та професійного зростання, а не як елемент критики. Створіть культуру, в якій рутинний фідбек відзначатиметься як частина робочого процесу.

«Під час тренінгу для HR-менеджерів я визначила, що надання зворотного зв’язку є одним із найбільших викликів для менеджерів. Хороший фідбек вимагає ставити запитання, які дозволяють людині відчути себе вразливою, не підриваючи при цьому довіру», — зазначає Челсі.

Ефективні менеджери повинні діагностувати першопричину поведінки людини без упереджень і припущень, а також демонструвати соціально-емоційний інтелект, необхідний для того, щоб уявити собі чужі почуття. Тому не дивно, що зворотний зв’язок часто може здаватися надскладним завданням.

Якщо вам потрібно надати фідбек віддалено, будьте настільки ж уважними, як і при особистій зустрічі. Мінімізуйте відволікаючі фактори і виділіть достатньо часу, щоб зустріч не закінчилася раптово. Заплануйте наступну зустріч, щоб перевірити, як було отримано зворотний зв’язок, і вирішити будь-які питання, що залишилися, або незрозумілі моменти.

«Як менеджер, я також зрозуміла, що вміння отримувати фідбек так само важливе, як і надавати його», — ділиться Челсі.

Регулярно звертайтеся до своєї команди та колег із запитаннями на кшталт: «Що я можу зробити краще?» або «Чи є у вас все необхідне для досягнення успіху?».

3. Заохочуйте цифрове навчання та живі події

Для гібридних і віддалених команд вихід за межі офісу має нове значення. Однак ідея залишається незмінною. Безперервне навчання включає в себе можливість виходити з офісу чи з-за робочого столу і знайомитися з новими можливостями, людьми та концепціями.

Заохочуйте свою команду брати участь у можливостях професійного розвитку, спілкуватися зі спільнотою на робочому місці, відвідувати соціальні заходи та долучатися до ініціатив, спрямованих на забезпечення різноманітності. Це можуть бути волонтерські можливості, заходи, орієнтовані на ERG, а також обіди, поєднані з навчанням.

«Я прошу свою команду виділити час у своєму щотижневому розкладі для навчальних заходів, таких як LinkedIn Learning, Skillshare або курси Coursera. Я хочу, аби вони усвідомили, що постійне навчання — це спосіб залишатися актуальними в професійному плані. Я також заохочую свою команду підтримувати активну присутність в інтернеті та ставати лідерами думок у сферах, якими вони захоплюються. Це заохочує їх до подальшого навчання та об’єднує з іншими людьми, які поділяють їхні інтереси та цінності», — пояснює Келлі.

За матеріалами Forbes.

Ілюстрація: eleapsoftware.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
ПрокрастинаціяПрокрастинація

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)