"Велика четвірка" повертається до когорти "Лідерів думок"
Ще у 1960-их роках великі аудиторські компанії почали конкурувати із McKinsey та її колегами за привабливу частку консалтингового ринку. З того часу відбулося багато змін, причинами яких стали консолідація та регулювання, що спричинили зменшення кількості великих компаній та переосмислення самої суті окремих консалтингових операцій.
За кілька останніх років три компанії із "Великої четвірки" переосмислили свій підхід до консалтингових практик, що, в свою чергу, не могло не вплинути на їхнє ставлення до сфери лідерської думки (звітів, статей, досліджень та книг).
Найбільш помітною у цій сфері стала компанія PricewaterhouseCoopers (PwC), яка у 2006-му році зуміла посісти третє місце на ринку (після McKinsey та Accenture), створивши 5% частки ринку лідерської думки. Найближчим конкурентом PwC стала компанія Deloitte, яка зуміла зайняти 3% ринку лідерської думки. Компанії KPMG та Ernst & Young лише нещодавно повернулися до консалтингових практик, і тому, поки що, продукують відносно незначні об'єми мисленнєвого продукту.
У загальному рейтингу глобальних консалтингових компаній, PwC була визнана однією з найкращих організацій через успішну диференціацію своїх матеріалів (оригінальність та несподіваність висновків); Deloitte лідирує за гнучкість (глибина матеріалів та широта досліджень); а Ernst & Young очолює список компаній, які використовують свої матеріли найбільш успішно у комерційному плані. І хоча KPMG виробляє більшу кількість матеріалів, ніж Ernst & Young, все ж через нестачу фокусу та фінансування, вони виглядають дещо вбого на тлі конкурентів.
Вочевидь, компанії "великої четвірки" планують позиціонувати матеріали своєї лідерської думки так само, як це роблять "чисті" консалтингові організації. Таким чином дослідження економіки та ринків, а також формулювання стратегії займає майже половину їхніх публікацій. Далеко позаду плетуться більш функціональні та операційні теми, на кшталт технологій чи бізнес-процесів.
На сьогодні експерти вважають, що компанії великої четвірки мають достатньо ресурсів та володіють потужними брендами, щоб завдати серйозного удару по своїх конкурентах — порівняно невеликих консалтингових компаніях. За достатніх інвестицій та правильного вибору сфери досліджень компанії "великої четвірки" матимуть всі шанси потіснити теперішніх лідерів із перших позицій рейтингу лідерської думки.
За матеріалами "Big Four Make a Comeback in Thought Leadership", Management Consulting News.
Переклад з англійської: Ярослав Федорак.
|