КОНСАЛТИНГ | Результативність 6 листопада 2009 р.

Якщо ваші клієнти оцінюють цифри, а не результати...

Марк Хаас (Mark Haas), експерт у сфері управлінського консалтингу, президент CMC FIMC, розповідає про деякі моменти впровадження системи оцінки результативності персоналу у компанії.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)
Консультанти можуть допомагати клієнтам створювати які завгодно за складністю системи оцінки результативності, але при цьому багато клієнтів звикли мислити тільки категоріями цифр та щомісячних звітів. Вони часто фокусуються на щомісячних даних, які можна порахувати з допомогою калькулятора, а не на довгострокових цілях та результатах.

Система оцінки результативності також може потрапити під вплив культури групи, яка її розробляє та використовує. Немає нічого поганого в щомісячних фінансових звітах. Але не варто переносити принципи роботи з грішми на оцінку результативності. Основна мета останньої — привести компанію до результатів. Тоді як перша базується на культурі тотального контролю та уникнення ризиків.

Наскільки потужним може бути відхилення від плану у вашій сфері? В якому напрямку рухаються глобальні тенденції? Наскільки фінансова функція впливає на інші бізнес-операції?

Перш, ніж впроваджувати систему оцінки результативності персоналу у вашій компанії або в компанії вашого клієнта, потрібно оцінити культуру, перспективи та вплив, який може мати кожен відділ цієї компанії на кінцевий результат впровадження. Поговоріть із клієнтами про те, яким чином будуть прийматися рішення, якщо певні цифри вийдуть за заплановані рамки. Яким чином буде здійснюватися звітність і т. п. Іншими словами: наскільки люди будуть вільними від чітких планів і хто саме буде встановлювати "нову норму"?

Про все це краще поговорити на самому початку співпраці, щоб потім не виявилося, що ваш клієнт потрапив у скрутну ситуацію, займаючись вимірюванням чисел, замість того, щоб займатися оцінкою результативності і сприяти подальшому розвитку компанії.

За матеріалами "Are Your Clients Measuring Numbers Rather Than Results?" Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)