КОНСАЛТИНГ | Бізнес-вистава 11 квітня 2011 р.

Як створювалася вистава про бізнес-консультантів

Бізнес — це театр. Але написати виставу про консультантів виявилося не так просто. Своїм досвідом створення подібної вистави ділиться один з дописувачів журналу Guardian.


Піп Донах'ю (Pip Donaghy) і Джеймс Вілбі (James Wilby) у п'єсі "Консультант"
Фото: Guardian
"Коли ми намагалися вигадати назву консалтингової компанії для п'єси "Консультант" (The Consultant) то зіткнулися з серйозною проблемою. Практично неможливо було відшукати таку назву, яка б сприймалася серйозно з точки зору бізнес-термінології і при цьому була ще незанята реальною консалтинговою компанією. Кожен персонаж грецької міфології, кожен римський чи єгипетський бог, кожна зірка та планета, кожен хімічний елемент вже були використані в назвах консалтингових компаній".

У світі сьогодні налічуються десятки, а можливо навіть сотні тисяч бізнес-консалтингових компаній. За своєю суттю це сервісні компанії, які почали швидко розвиватися після другої світової війни, і тепер важко відшукати закуток бізнесу, в який вони ще не встигли потрапити. По факту вони консультують навіть уряди та армію. В період з 1980-их по 1990-і роки уряд Маргарет Тетчер збільшив витрати на управлінський консалтинг з 6 мільйонів фунтів стерлінгів до 246 мільйонів. Вже у 1994-му ця цифра складала 812 мільйонів. У 2009-му році урядові інвестиції в консалтинг перевищили вражаючу суму у 1,8 мільярдів фунтів стерлінгів.

У такому стрімкому розвитку, безперечно, присутній певний драматизм. Ми наймаємо консультантів, сподіваючись на порятунок. Головна обіцянка консультантів (саме так вона обігрується у виставі) — це привнесення змін у бізнес.

Створюючи п'єсу, ми зіткнулися з реальними викликами, коли намагалися перекласти мову консультантів на театральну мову. Дивовижно, як телебаченню вдається з такою легкістю зображувати робочий світ. Театрові вдалося досягнути куди менше успіху в цьому напрямку.

Коли писалися найбільш ранні чорнові варіанти "Консультанта" — було відчуття, що реалістична презентація консалтингового процесу не спрацює. Занадто багато важливих аспектів будуть незрозумілими для глядача. Тож який був наш подив, коли в тестовій презентації аудиторія захотіла побачити ще більше і ще детальніше світ, в якому працюють консультанти. Якимось чином нам вдалося "впіймати" золоту середину, при цьому не скотившись ні до абсурдного гумору, ні до нудного реалізму.

За матеріалами "How do you write a play about management consultants?", Guardian.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)