КОНСАЛТИНГ | Вчитель чи оратор? 21 серпня 2010 р.

Консультант — це радше вчитель, ніж промовець

Марк Хаас (Mark Haas), президент CMC FIMC, експерт у сфері організаційного управління, пояснює, чому консультант — це радше вчитель, ніж промовець.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)
Виголошення промов перед групою людей може змусити хвилюватися навіть найспокійніших людей. Вчителі, натомість, стають частиною аудиторії і рідко коли відчувають те саме занепокоєння, що й промовці.

Втім, між вчителями та ораторами є і багато спільних ознак. Незалежно від того, чи виголошуєте ви промову, чи навчаєте, по суті ви займаєтесь комунікацією, використовуючи голос, мову тіла і, у деяких випадках, аудіо/відео матеріали. І хоча публічний виступ зазвичай передбачає меншу кількість прямої взаємодії з аудиторією, його ціллю, які і ціллю навчання, є обмін інформацією з аудиторією та її засвоєння.

Тож навіть якщо ви виголошуєте промову — сприймайте її як навчальну сесію, а себе — як вчителя. Ментально "переключаючись" на інший стан, ви знімаєте з себе зайвий тиск і спільно зі слухачами робите процес засвоєння інформації легким і приємним. У такому разі ви "працюватимете" з аудиторією замість того, щоб проголошувати промову зі сцени.

Окрім того, варто бути впевненим, що приміщення дасть змогу перетворити аудиторію для публічних виступів на аудиторію для навчання (мінізувати розрив між вами та аудиторією, дати змогу слухачам комунікувати тощо).

За матеріалами "Think of Yourself as a Teacher Rather Than a Speaker", Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)