КОНСАЛТИНГ | Ринок 1 вересня 2011 р.

Глобальний проти локального: секрет консалтингового успіху

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska), засновниця дослідницької та консалтингової компанії Arkimeda, автор численних книг, публікацій та визнаний авторитет у консалтинговій сфері, ділиться своїми думками щодо останнього дослідження 2011 Management Consulting Market Report.

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska)
Фіона Чернявська
(Fiona Czerniawska)
За останні три місяці було проведено опитування 250 співробітників із 150 консалтингових компаній у 35 країнах. Їм пропонувалося дати відповідь на запитання, як працюють їхні локальні ринки, як і чому це може змінитися в майбутньому, а також з якими основними викликами їм доводиться стикатися.

Серед велетенського масиву даних, які були зібрані, один посил виділявся найяскравіше: здатність консалтингової компанії надавати інтегроване глобальне бачення буде визначальним для їх успішності протягом наступних п'яти років. Можливо, це здається вам очевидним, особливо якщо ви працюєте в компанії, яка призвичаїлася до мультинаціональних команд, але існує кілька причин, через які навіть найбільш глобальним компаніям слід взяти перерву на обмірковування.

Насамперед, не слід забувати про клієнтів. Один з уроків, які всі вивчили за останні три роки, полягає в тому, що стабільність залежить у першу чергу від присутності на новітніх ринках. Компанії, у яких була ця перевага, після рецесії відновилися швидше і з меншими втратами, ніж ті, у яких її не було. І це стосується не тільки великого бізнесу. Консалтингові компанії середнього розміру, які до сих пір залишаються переважно національними, теж починають розуміти, що глобалізація відкриває перед ними я загрози, так і великі можливості.

Не варто забувати і про конкуренцію. Більшість організацій замовляли консалтингові послуги у локальних консалтингових компаній середнього розміру. Але так було в минулому. Розвиваючись, вони створюють ринок для великих консалтингових компаній.

І найважливіше — що ми розуміємо під "глобальністю". Схоже, що клієнти інтерпретують це поняття абсолютно по-різному. Дехто розуміє глобальність як фізичну присутність компанії в різних частинах світу. Але одного цього замало. Другий аспект, на який також звертають увагу клієнти — це люди або компанії, які можуть встановлювати глобальні зв'язки, допомагаючи їм зрозуміти, що означає для бельгійського виробника переїхати до В'єтнаму чи для іспанської компанії орієнтуватися на клієнтів у Південній Америці. Це склад розуму, а не мережа офісів, тому невеликі консалтингові компанії також мають всі шанси на успіх.

За матеріалами "Global versus local: the passport to consulting success", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
12 важелів успіху12 важелів успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)