Глобальний проти локального: секрет консалтингового успіху
Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska), засновниця дослідницької та консалтингової компанії Arkimeda, автор численних книг, публікацій та визнаний авторитет у консалтинговій сфері, ділиться своїми думками щодо останнього дослідження 2011 Management Consulting Market Report.
Фіона Чернявська
(Fiona Czerniawska)
|
За останні три місяці було проведено опитування 250 співробітників із 150 консалтингових компаній у 35 країнах. Їм пропонувалося дати відповідь на запитання, як працюють їхні локальні ринки, як і чому це може змінитися в майбутньому, а також з якими основними викликами їм доводиться стикатися.
Серед велетенського масиву даних, які були зібрані, один посил виділявся найяскравіше: здатність консалтингової компанії надавати інтегроване глобальне бачення буде визначальним для їх успішності протягом наступних п'яти років. Можливо, це здається вам очевидним, особливо якщо ви працюєте в компанії, яка призвичаїлася до мультинаціональних команд, але існує кілька причин, через які навіть найбільш глобальним компаніям слід взяти перерву на обмірковування.
Насамперед, не слід забувати про клієнтів. Один з уроків, які всі вивчили за останні три роки, полягає в тому, що стабільність залежить у першу чергу від присутності на новітніх ринках. Компанії, у яких була ця перевага, після рецесії відновилися швидше і з меншими втратами, ніж ті, у яких її не було. І це стосується не тільки великого бізнесу. Консалтингові компанії середнього розміру, які до сих пір залишаються переважно національними, теж починають розуміти, що глобалізація відкриває перед ними я загрози, так і великі можливості.
Не варто забувати і про конкуренцію. Більшість організацій замовляли консалтингові послуги у локальних консалтингових компаній середнього розміру. Але так було в минулому. Розвиваючись, вони створюють ринок для великих консалтингових компаній.
І найважливіше — що ми розуміємо під "глобальністю". Схоже, що клієнти інтерпретують це поняття абсолютно по-різному. Дехто розуміє глобальність як фізичну присутність компанії в різних частинах світу. Але одного цього замало. Другий аспект, на який також звертають увагу клієнти — це люди або компанії, які можуть встановлювати глобальні зв'язки, допомагаючи їм зрозуміти, що означає для бельгійського виробника переїхати до В'єтнаму чи для іспанської компанії орієнтуватися на клієнтів у Південній Америці. Це склад розуму, а не мережа офісів, тому невеликі консалтингові компанії також мають всі шанси на успіх.
За матеріалами "Global versus local: the passport to consulting success", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|