Наскільки створення якісного контенту важливе для вашої компанії?
Берні Тіль (Bernie Thiel) та Сьюзан Баденбаум, партнери маркетингової компанії Alterra Group переконані, що створення високоякісного маркетингового контенту сьогодні як ніколи важливе для консалтингових компаній. Вони наводять перелік із 10 причин, чому в епоху мобільних технологій та соціальних мереж продукування якісного контенту має особливе значення.
Соціальні мережі змінюють нашу комунікацію, роблячи її більш швидкою. Саме тому компанії все частіше задаються запитанням, чи варто їм продовжувати інвестиції у розвиток високоякісного контенту. Вони мислять так: "Якщо ми можемо підтримувати контакт із клієнтами завдяки коротким повідомленням у Twitter, Facebook та LinkedIn, то хіба є сенс витрачати значні ресурси, створюючи якісний консалтинговий контент? Тим більше, що сучасні люди не готові витрачати свій час на читання чогось більшого, ніж кілька абзаців".
Компанії, які мислять подібним чином, роблять небезпечну помилку, яка може не лише зашкодити їхньому бренду, але й знизити здатність компанії до генерування прибутку. Нижче наведений перелік із 10 причин, чому продукування високоякісного контенту консалтинговими компаніями було і залишається надзвичайно важливим.
- Розвиток технологій призводить до все більшої кількості "білого шуму", через який вам потрібно прорватися, щоб "достукатися" до клієнтів. Якісний контент — один із найбільш ефективних способів "виділитися з натовпу".
- Увагу читачів стає все складніше утримати. Розмиту увагу топ-менеджерів можна утримати тільки завдяки глибокому і цінному контенту, який даватиме відповідь на складні запитання та резонуватиме з їхніми потребами та проблемами.
- Вам не вдасться обманути Google. Пошукові механізми стають дедалі розумнішими і більш ефективно фільтрують "поганий" контент. Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти продовжували знаходити вас у Google за ключовими словами, то вам потрібно зосередитися на створенні якісного контенту.
- Якісний контент має більш тривалий і позитивний вплив на бренд.
- Ви та ваші клієнти не можете бути впевнені у завтрашньому дні. Тому клієнти звернуться до вас за послугами тільки якщо будуть на 100% впевнені у вашій компетентності. Один із найбільш певних способів переконати їх — створення якісного консалтингового контенту.
- Якісний контент — найкраще обґрунтування вартості ваших послуг. Багато клієнтів після кризи звертають особливу увагу на вартість консалтингових послуг. Наявність якісного контенту є свідченням вашого досвіду, а отже — обґрунтуванням вищої вартості послуг, ніж в середньому по ринку.
- Ви повинні мати, про що розповісти. Вплив маркетингових каналів на зразок блогів, соціальних медіа та корпоративних сайтів важко переоцінити. Щоб залишатися на слуху — ви повинні завжди мати щось нове, про що ви зможете розповісти своїм клієнтам та партнерам.
- Зростання очікувань щодо повернення інвестицій. Завдяки якісному контенту клієнти зможуть обрати консалтингову компанію, яка найбільше відповідатиме їх потребам та вимогам, а отже — максимізувати повернення своїх консалтингових інвестицій.
- Високоякісний контент може стати доповненням вашої маркетингової стратегії. Можливо, у вас немає настільки великої кількості грошей та ресурсів, як у провідних гравців на ринку. Але ви можете змусити всіх говорити про вас, створивши по-справжньому цінний та цікавий контент.
- Наявність у вас високоякісного контенту підвищує ймовірність того, що саме ви виграєте наступний консалтинговий тендер.
За матеріалами "Does Quality Marketing Content Still Matter?", Consulting Magazine.
|