КОНСАЛТИНГ | Інновації 21 серпня 2012 р.

Який підхід до інновацій ви сповідуєте?

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska), засновниця та керуючий директор компанії Arkimeda, директор менеджмент-консалтингової асоціації Think Tank, одна зі світових авторитетів консалтингової галузі, авторка кількох книг, серед яких Value Based Consulting, Management Consulting in Practice, Management Consultancy: What next?, розповідає про різні підходи до інновацій, які зазвичай використовуються у консалтингу.

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska)
Фіона Чернявська
(Fiona Czerniawska)
Якщо бути відвертими, варто відзначити, що інновації ніколи не були ключовою компетенцією більшості консалтингових компаній, особливо великих. Досягнувши успіху у розповсюдженні та комерційному впровадженні ідей менеджменту компанії, консультанти практично ніколи не були їх авторами. І для цього існують цілком конкретні економічні причини. Інновації — це діяльність, яка передбачає високий рівень ризику, при цьому вимагаючи значних капіталовкладень. Клієнти ж консалтингових компаній прагнуть користуватися виключно перевіреними методологіями, які гарантуватимуть хороший результат.

Тому можливості використання інновацій як джерела зростання консалтингових компаній зводяться до трьох наступних типів:

  • автори беруть на себе найвищий рівень ризику; як компанії, що працюють у фармацевтичній галузі, часто ставлять все на нову ідею чи вакцину, і в теорії вони можуть або провалитися, або виграти і отримати величезні прибутки;

  • роль розповсюджувачів полягає у донесенні нових ідей та інструментів, які були розроблені авторами, до клієнтів. Це менш ризикований вид діяльності, оскільки весь ризик лежить на плечах авторів, але й небезпека того, що інші компанії теж почнуть використовувати подібну методологію доволі висока;

  • втім, найнижчий рівень ризику притаманний адапторам. Вони адаптують ті методології, які вже стали стандартними, і таким чином практично повністю уникають ризику. Втім, і прибутки у них набагато нижчі.

Зважаючи на сучасний економічний клімат, мабуть, не варто дивуватися, що залишається все менше і менше консалтингових компаній, готових брати на себе роль авторів. А ті, які йдуть на це, потрапляють до однієї із двох груп: вони або щиро вірять, що інновації глибоко інтегровані у їхнє ДНК і тому прагнуть створити кращий продукт, ніж конкуренти, або ж їх змушує до цього сувора необхідність.

За матеріалами "What's your approach to innovation?", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)