КОНСАЛТИНГ | Зміни 3 вересня 2009 р.

Трансформація консалтингових компаній у реальний бізнес

Сюзанна Лоу (Suzanne Lowe), президент Expertise Marketing LLC та авторка двох книг для лідерів і маркетологів у компаніях, які займаються наданням професійних послуг, розповідає про дорослішання консалтингової сфери та зміни, які диктуються зовнішнім ринком.

Сюзанна Лоу (Suzanne Lowe) Незалежно від того, працює компанія у сфері управління, консалтингу, інформаційних технологій чи будь-якій іншій сфері професійних послуг — у сучасній ситуації задля виживання їй потрібно демонструвати надзвичайно зрілу поведінку на B2B-ринку. Лідери цих сервісних компаній все більше та більше наближаються до усвідомлення того, що із чистого консалтингу їм необхідно переходити у "реальний" бізнес.

Сьогодні ми можемо спостерігати безліч прикладів, як консалтинговим компаніям вдається розривати "пута" узвичаєності, які перешкоджають їм розвиватися з точки зору маркетингової та бізнес-ефективності.

Нижче наведено чотири основних фактори, які сприяють перетворенню компаній, що працюють у сфері професійних послуг, на "реальний бізнес":

Спершу поставте діагноз, переконайтеся у фактах, а лише потім розробляйте рішення. Компанії сфери професійних послуг часто вимушені приймати рішення буквально на льоту. Втім, проведення організаційних змін — процес повільний, ресурсоємний і часто незворотній. Тому потрібно як мінімум уважно поспілкуватися з людьми, які будуть вести зміни в компанії, зрозуміти їхні глибинні стимули та справжню мотивацію кожного працівника, задіяного у процес змін.

Не забувайте про комбінацію структури та культури. Найдосвідченіші управлінці вміють використовувати структурні і культурні особливості компанії як трамплін для змін. Трансформація компанії, яка займається наданням професійних послуг, на реальний бізнес, передбачає вміння тверезо оцінити і проаналізувати організаційну структуру (взаємозв'язки, інструменти, процеси, політики, тощо); та культуру (неформальні стосунки, норми та стандарти). І якщо необхідно — змінити їх.

Подумайте про функцію. Компанії, які надають послуги у професійній сфері, по суті продають своїх людей, чий розум та здатність мислити вважається основним товаром для споживача. Втім, такий фокус на людей, попри всю видиму "правильність", може мати і дещо негативні наслідки, оскільки лідери перестають думати про свою компанію як про бізнес.

Проведіть реконфігурацію на трьох рівнях. Трансформація професійної організації і перетворення її на реальний бізнес вимагає зосередження менеджерів на трьох напрямках: горизонтальному (процеси), вертикальному (індивідуальні навички) та діагональному (стосунки з постачальниками).

Який висновок можна зробити зі всього сказаного вище? Ринок професійних послуг дорослішає і стає більш зрілим. Але чи готові ви перетворити свою консалтингову компанію на справжній бізнес?

За матеріалами "Transforming Consulting Firms into Real Businesses" Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)