КОНСАЛТИНГ | Видавнича ідея 30 серпня 2010 р.

Будьте лідером думок... а не послідовником

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка надає послуги розробки інноваційних стратегій сервісним організаціям, вважає, що найбільшою проблемою більшості консультантів є те, що вони стають не лідерами думок, а послідовниками.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Зважаючи на кількість статей, досліджень та інших праць, пов'язаних з практично будь-якою сферою діяльності, виникає ризик перетворитися із творця в споживача. Чи дійсно ваші ідеї заслуговують уваги і чи не краще буде слухати замість того, щоб говорити? І хоча переваги бізнес-консультанта від створення власного контенту і розповсюдження власних ідей занадто вагомі, щоб ними можна було нехтувати, слід пам'ятати і про те, що перетворення чистого аркушу паперу на опубліковану працю вимагає багато роботи.

У чому ж полягає віддача?

Публікація чи взагалі просування себе як лідера думок, насправді, не є ні достатнім, ні обов'язковим атрибутом успішного консультанта. Це може бути частина маркетингової стратегії, яка, втім, підійде далеко не кожному. Деякі люди оберуть інші способи просування: рекламу, прямий маркетинг, соціальну взаємодію чи інший метод. Видавнича діяльність — це лише один з інструментів, який можна вибрати, але який не є обов'язковим.

Якщо ви все-таки наважилися

Якщо ви вирішили зробити написання статей частиною своєї маркетингової стратегії, передусім варто переконантися, що вам подобається сам процес написання. Якщо це не так і ви не приділяєте регулярно час створенню статей, то, швидш за все, ви просто марнуєте його, оскільки ніколи так і не дочекаєтесь віддачі.

Передусім, вам потрібно навчитися приваблювати увагу читачів. А для цього, в свою чергу, важливо навчитися мислити як читач, який зазвичай просто "сканує" статтю на наявність корисної інформації та іноді — заради розваги. Якщо ви хочете писати такі статті, тоді вам необхідно зжитися з думкою, що легкий і до певної міри навіть розважальний стиль стає вашим обов'язком. Інакше уваги не втримати.

Він сказав, вона сказала...

Найбільшою проблемою більшості консультантів є те, що вони стають не лідерами думок, а послідовниками. Вони не створюють власні ідеї, а лише транслюють ідеї інших — визнаних лідерів.

Власне, немає нічого поганого у використанні ідей інших людей, адже зрештою, деякі підходи настільки вдалі і досконалі, що можуть залишатися актуальними протягом багатьох десятиліть. Втім, якщо ви хочете, щоб вас сприймали як джерело корисної інформації — постарайтеся знайти нову особливу точку зору чи перспективу, яка допоможе висвітлити інформацію по-новому, актуалізувати її чи адаптувати для сприйняття саме вашими читачами.

Втім, найбільш цінною буде праця, в якій висвітлено нову інформацію чи ідею. І якщо вигадати нову концепцію функціонування бізнесу може виявитися не під силу, тоді замість написання загальної лідерської статті, можна вдатися до специфічного ринку, певної території, обмежитись певним типом споживачів чи організацій. Найкращі статті виникають саме тоді, коли авторові вдається відшукати нову нішу і писати через її перспективу.

Чому це спрацьовує?

Публікація власних ідей, якщо підійти до цієї справи відповідально, може суттєво підсилити вашу консалтингову практику, допомогти здобути нових клієнтів і звісно ж — підвищити прибуток. Для цього потрібно на регулярній основі створювати контент, корисний для ваших клієнтів. Зважаючи на кількість та доступність ресурсів, успішність видавничої справи залежить тільки від вашої мотивації.

Але перш за все — подбайте про "свіжість" своїх ідей. Ринок і так переповнений "послідовниками". Не перетворюйтесь на одного з них. Якщо ви плануєте просто копіювати те, що було створено іншими — краще взагалі відмовтесь від видавничої ідеї, оскільки вона лише нашкодить вашій консалтинговій практиці.

За матеріалами "Be a Thought Leader-Not a Follower", MindShareConsulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)