ПОДІЇ | Post Factum

«До» та «після» кризи: Що змінилося в маркетингу?

Третій український форум маркетинг-директорів

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

Третій український форум маркетинг-директорів 24-25 березня 2010 р. оператор професійних конференцій IdeasFirst та журнал "Новий Маркетинг" втретє зібрали маркетингову еліту України під одним дахом. Більше, ніж 300 провідних спеціалістів обмінялися ідеями та досвідом в рамках Третього українського форуму маркетингових директорів.

Основним завданням Форуму став пошук системних висновків за результатами 2009-го року, який був надзвичайно складним не лише для маркетологів, але й для бізнесу в цілому. Українські фахівці сфери маркетингу, а також гості із інших країн протягом двох днів обговорювали, як змінилася ситуація після кризи, фокусувалися на нових тенденціях, дискутували про зміну споживчих цінностей та розмірковували про позиції своїх компаній на ринку через 3-5 років.

"Ми переконалися, що маркетинг починає відроджуватися після кризи. Головні маркетологи країни поговорили про те, який маркетинг і які професіонали потрібні на сучасному ринку. На Форумі народилося багато нових ідей і ми сподіваємося, що вони надихатимуть учасників протягом всього року", — наголосила продюсер Форуму Ірина Капуста.

Неможливо не відзначити, що з кожним роком подія стає все більш цікавою, насиченою і різноманітною. За два дні учасники отримали змогу відвідати 44 презентації, які відбувалися відразу у кілька потоків. Таким чином гості Форуму обирали найцікавішого для себе доповідача та тему. Окрім того, було запропоновано кілька нових для даного заходу форматів. Зокрема, першого дня відбулося два яскравих маркетингових ток-шоу. Не обійшлося і без новітніх технологій — протягом заходу проводилася твіттер-трансляція, — тому долучитися до дискусій мала змогу вся професійна спільнота.

Модерував Форум відомий російський маркетолог Ігор Манн, співвласник видавництва "Манн, Іванов, Фербер".

Прозвучало багато цікавих кейсів із вуст перших людей у компаніях. Зокрема, цікавою виявилася доповідь директора з маркетингу Shell Retail Ukraine Євгенії Петрової, яка розповіла про програму лояльності, що використовується на заправках компанії Shell (начислення балів за кожен куплений літр бензину, а потім — можливість отримання за бали цінних подарунків).

Не менш цікавим виявився кейс Михайла Дудника, віце-президента з маркетингу компанії Fozzy Group, який не лише поділився деякими банальними і при цьому часто ігнорованими принципами ведення бізнесу, але й розповів, яким чином розвивається бізнес мережі супермаркетів "Сільпо". Цікаво було послухати про брендінг унікального магазину (зазвичай подібні супермаркети створюються за одним шаблоном).

Серед більш теоретичних доповідей виділився виступ генерального директора UAMaster Євгена Шевченка, який розповів про ведення рекламних та маркетингових кампаній в Інтернеті. Найцікавішим був детальний аналіз української інтернет-аудиторії, яку сьогодні навчилися ранжувати за всіма необхідними для медіа-кампанії показниками (стать, вік, географічне положення тощо), і навіть більше того — проводити таргетинг кампаній у залежності від конкретних вподобань клієнтів та споживачів.

На філософські роздуми про сенс буття та покликання слухачів налаштував виступ Олексія Капусти, який розповів про нові принципи тайм-менеджменту. Втім, основна ідея його доповіді полягала не стільки у технічному аспекті організації управління власним часом, скільки у виборі того, на що дійсно варто витрачати свій час. Оскільки, як пояснив Олесій: "Зробити всі справи все-рівно не можливо. І якщо хтось обіцяє навчити вас "встигати все" — так і знайте — це шарлатан". А ось навчитися вибирати найважливіше — це справжнє мистецтво, яке вимагає від людини в першу чергу вміння розуміти самого себе.

Участь у Форумі, безперечно, була дуже корисною для його гостей, оскільки принесла їм не лише корисні знайомства та контакти, але й свіжі ідеї, нові практичні поради для бізнесу та самореалізації.

Посилання по темі: Третий украинский форум маркетинг-директоров дал старт новой эпохе в маркетинге



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаногоДисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаного
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)