ПОДІЇ | Post Factum

Дві історії бізнесу

Репортаж з майстер-класу «Переосмислення бізнесу»

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

Відверта бесіда про переосмислення бізнесу: Віталій Івахов та Інна Сапак 27 жовтня в Києво-Могилянській Бізнес-Школі відбулася відверта бесіда про переосмислення бізнесу, участь в якій взяло близько 30 топ-менеджерів та власників компаній.

Бесіду вела директор консалтингової компанії Strategic Consulting Group, інтелектуальний лідер програми "Переосмислення бізнесу" Оксана Щегельська, а запрошеними гостями виступили власник групи компаній "Іспанський дім", "100% Інтер'єр", мережі сучасних ресторанів, генеральний представник і дистриб'ютор ТМ "Illy" в Україні Віталій Івахов та віце-президент з маркетингу "Діамант-банку" Інна Сапак.

Гості події розповіли слухачам дві надзвичайно цікаві живі історії пошуку шляху та втілення стратегії розвитку бізнесу.

Інна Сапак Інна Сапак поділилася історією трансформації "Діамант банку", до якого вона потрапила в ролі директора з маркетингу в 2006-му році і, по суті, стала рушієм докорінних змін бізнес-моделі, організаційної структури та процесів. Історія Інни багато в чому показова і незвичайна, адже формально будучи другою людиною в компанії, вона стала каталізатором трансформації.

Процес змін не буває простим і безболісним. За кілька років компанії довелося повністю переосмислити свою бізнес-модель, вибрати новий шлях, змінити команду і, що найскладніше — власний менталітет. Але винагородою за таку важку працю буває багатократне зростання ефективності бізнесу та процесів.

"Один із найбільш показових критеріїв, який відрізняє трансформаційні зміни від поступового вдосконалення, є багатократне збільшення результативності, — пояснила Оксана Щегельска. — Йдеться про зростання бізнесу не на 15-20%, а в кілька разів". Саме такий результат продемонстрував "Діамант-банк", керівництву якого з моменту старту трансформації вдалося підвищити капіталізацію у 7 (СІМ!) разів.

Віталій Івахов Віталій Івахов, у свою чергу, розповів надзвичайно цікаву і насичену подіями історію власного бізнесу, яка почалася у 1994-му році із заснування пекарні. Через деякий час, значною мірою завдяки випадковості, виникла компанія, яка займалася продажем кахелю. За довгий період спроб та помилок серед бізнесів Віталія були і пластикові вікна, і дизайн інтер'єрів, і дистрибуція кави.

Втім, аналізуючи стан своїх справ у 2001-му році Віталій побачив сумну картину: незважаючи на щорічне зростання оборотів компанії на $1,5 млн., її збитки також збільшувалися на $100-$200 тисяч щороку. На той момент у компанії працювало вже 1500 людей і не було жодного уявлення, яким чином можна врятувати цей збитковий бізнес.

Рішення, яке допомогло поставити компанію на ноги, не здавалося таким очевидним у далекому 2001-му: було вирішено чітко сформулювати стратегію, диверсифікувати бізнес-одиниці, відділивши їх одна від одної та дати керівникам напрямків всю повноту влади як керівникам компаній. "У кожній бізнес-одиниці повинен бути свій Стів Джобс", — пояснює Віталій своє рішення. Людина повинна горіти тим, що вона робить!

"Вперше щось схоже на візію з'явилося тільки через шість років після початку, — признається Віталій, і додає. — Зате тепер у кожної бізнес-одиниці є власна візія і всі вони працюють як абсолютно незалежні бізнеси".

Захоплені вдумливою та структурованою розповіддю Інни Сапак та надзвичайно харизматичним виступом Віталія Івахова, учасники майстер-класу задавали багато цікавих провокаційних запитань. Було багато запитань про правильну модель бізнесу, найтиповіші помилки під час трансформації. А після закінчення події учасники ще довго спілкувалися з гостями за кавою.


    Довідка про Post-MBA програму "Переосмислення бізнесу"

    Майстер-клас "Переосмислення бізнесу" був проведений в рамках нового набору на post-MBA програму kmbs і SCG "Переосмислення бізнесу", що стартує 24 листопада 2011. Це програма для керуючих власників і топ-менеджерів, які формують майбутнє своїх компаній і стоять перед викликом масштабних змін та інновацій у своєму бізнесі. Програма "Переосмислення бізнесу" передбачає вісім освітньо-прикладних етапів, які забезпечуть послідовне налаштування себе та своєї компанії на глибинні зміни, творення гармонії, системності й цінності бізнесу.

    » Сторінка програми у Facebook



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)