ПОДІЇ | Post Factum

«ВУЛИК-2008» — Бізнесмен у кожному із нас...

17-28 березня 2008-го року відбулася всеукраїнська бізнес-гра "ВУЛИК-2008", проведена зусиллями Інноваційної групи "Лабораторія Ідей" (м.Київ) при підтримці львівської молодіжної суспільної організації "Лабораторія Ідей" (м.Львів). В грі взяли участь команди університетів Києва, Львова та Тернополя. За перебігом гри невтомно стежили координатор та адміністратор всього процесу Євген Кисляк, координатор Мар'ян Дмитрів, а також в.о. Виконавчого директора ЛМОО "Лабораторія Ідей" Богдан Кідик.

Бізнес-гра "Вулик-2008" передбачала змагання в режимі віртуальної присутності та ефективної комунікації між учасниками, яких було розділено на конкуруючі команди-компанії. Всього у грі взяло участь вісім команд, кількість учасників в яких коливалася від 2 до 5 чоловік. Ось ці команди:

  1. ЗАТ "ТОП-UA"
  2. Indigo
  3. NTM Company
  4. VS Company
  5. KOKc
  6. Sonce-zachid
  7. KSL CO
  8. Alfa-Invest

Протягом десяти етапів гравці приймали стратегічні рішення щодо діяльності своїх віртуальних компаній: вихід на різні за специфікою ринки та планування виробничих потужностей. На початку гри кожна команда отримала віртуальну суму 1 000 000 $. Протягом десяти днів команди намагалися завоювати найкращі позиції на ринках. Переможець же визначався сумою коштів, яка опинилася на його віртуальному рахунку по закінченню гри.

команда Львівського Національного Університету ім. І. Франка Гра починалася доволі напружено, оскільки кожна з команд готувалася до жорсткої боротьби, але учасникам дуже швидко вдалося пристосуватися до плину гри і все стало на свої місця. Попередньо з командами були проведені зустрічі, на яких було представлено всю інформацію щодо проведення, правил та всіх нюансів, які могли знадобитися під час гри.

Переможцем змагання "Вулик-2008" стала команда Львівського Національного Університету ім. І. Франка (Ярослав Манько, Анастасія Чернець, Оксана Пивовар та Марта Дзедзик), яка закінчила гру з найвищим балансом — 2 931 412 $. Команда показала високий професійний рівень та витримку.

В свою чергу організатори та учасники гри відзначають, що змагання допомогло отримати навички командної роботи при розробці стратегії ведення бізнесу в умовах ринкової економіки, управління великою компанією, формування цінової політики тощо.

Учасники висловлюють окрему подяку Катерняку Ігорю Богдановичу за ініціативу проведення гри та Жуйковій Каріні Валеріївні за підтримку в проведенні.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)