Par-Value The nominal or free values of a share of stock. |
Номінал, номінальна вартість Номінальна або вільна вартість акції, яка являє собою частину в акціонерному капіталі компанії. |
Patent An exclusive right granted to an inventor to control the use of an invention for a certain period of time. |
Патент Виключне право на контроль над використанням винаходу, що надається винахіднику на обумовлений законом строк. |
Payback Period The time it takes to recover the investment costs of a project from future internally generated funds. Also called payout. |
Період окупності Час, необхідний для того, щоб сума, інвестована в той чи інший проект, повністю вернулися за рахунок коштів, одержаних в результаті основної діяльності по даному проекту. |
Performance Measurement The process of developing and using measurable indicators that can be systematically tracked to assess progress made in achieving predetermined goals. |
Оцінка результативності (якості виконання) Процес розробки та використання оціночних індикаторів, які можуть систематично відслідковуватися для оцінювання прогресу у досягненні встановлених цілей. |
Perspective In Balanced Scorecard (BSC) terminology perspective refers to a category of performance measures. Most organizations choose the standard four perspectives (Financial, Customer, Internal Process, and Employee Learning and Growth), however, the Balanced Scorecard represents a dynamic framework and additional perspectives may be added as necessary to adequately translate and describe an organization's strategy. |
Перспектива В системі індикаторів ведення бізнесу (Balanced Scorecard (BSC)) кожна окрема перспектива описує стратегію організації в певной категорії індикаторів. Більшість організацій обирають чотири стандартні перспективи (фокус на фінансові результати, фокус на споживача, фокус на внутрішню організацію, фокус на навчання та розвиток персоналу); однак, система індикаторів ведення бізнесу є динамічною структурою, до якої можна додати й інші перспективи, що необхідні д |
Process Client Anyone (person or organization) who receives output from the process, either directly or indirectly. |
Клієнт процесу Будь-якій суб'єкт, який отримує вихідний продукт процесу. |
Process Management A philosophy of management that organizes an enterprise by the series of activities that combine to produce related types of goods and services for internal or external customers. |
Процесне управління Філософія управління, яка розглядає підприємство як сукупність робіт, згрупованих для виготовлення відповідних типів товарів та послуг для внутрішніх і зовнішніх споживачів. |
Process Owner Someone who is held accountable for how well the process performs. |
Власник процесу Відповідає за хід та результат всього процесу в цілому. |
Process Supplier A process or enterprise department that provides a process with input. |
Постачальник процесу Процес чи підрозділ підприємства, а в деяких випадках і зовнішній суб'єкт, який забезпечує вхідні продукти для процесу. |
Productivity A relationship between the output of goods and services and the inputs of production factors used to produce them. Productivity is usually measured by ratios of changes in inputs to change in outputs using index numbers. |
Продуктивність Співвідношення між кількістю виданих товарів і/ або послуг і використаних для цього факторів виробництва. Продуктивність завжди визначається співвідношенням змін в кількості факторів виробництва і змін в кількості виданої продукції з використанням відносних показників. |