ІНТЕРВ'Ю | Frank Buytendijk 11 лютого 2011 р.

Про важливість управління результативністю

В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Френк Байтеджік (Frank Buytendijk), віце-президент Enterprise Performance Management Global Business Unit у Oracle, розповідає, як вижити та досягнути успіху в умовах жорсткого бізнесу.

Френк Байтеджік (Frank Buytendijk)
Френк Байтеджік
(Frank Buytendijk)

З.: У своїй книзі "Результативне лідерство" (Performance Leadership) Ви пропонуєте альтернативний погляд на управління результативністю. Розкажіть будь-ласка трішки більше про це.

В.: Результативність повністю залежить від мотивації, відданості та командної роботи. Управління ж асоціюється з планами, контролем та звітністю. Кажучи про управління результативністю, ми зазвичай фокусуємося на тих аспектах, з якими асоціюється управління, забуваючи про те, з чим асоціюється результативність. Саме поняття "управління результативністю" є до певної міри суперечливим.

Результативне лідерство базується на уроках особистого розвитку та твердженні про те, що люди повинні розвиватися у чотирьох напрямках. Фізичний напрямок необхідний нам для того, щоб залишатися здоровими та мати достатньо енергії. Ментальний напрямок дозволяє нам рухатися вперед. Соціальний/емоційний напрямок допомагає нам розвиватися збалансовано, представляючи цінність для оточення. А духовний напрямок допомагає нам думати про те, заради чого ми тут і яка наша кінцева ціль.

Точнісінько ті самі напрямки можуть бути пристосовані і до організацій. Фізичний напрямок — це щоденні операції; ментальний — це стратегія; соціальний напрямок — це цінність для суспільства, яку створює компанія; а духовний — це внутрішні цінності компанії та її культура.

Результативне лідерство базується на управлінні саме цими чотирма напрямками.

З.: У книзі Ви спонукаєте фінансовий та IT-відділи вийти за рамки звітування та підтримки процесу прийняття рішень і більше часу приділяти підвищенню результативності в організації. Що мається на увазі?

В.: Традиційно організація визначається як група людей, об'єднаних спільною ціллю. Але якщо взяти до уваги всіх учасників бізнесу, можна переконатися, що всі вони мають різні цілі. Споживачі хочуть отримати якісний продукт за розумною ціною. Акціонери прагнуть максимальних прибутків. Співробітники бажають вищу зарплату та задоволення своїх професійних амбіцій...

Тому я визначаю організацію як унікальну співпрацю багатьох зацікавлених учасників, завдяки котрій стає можливим досягнення цілей, яких ніхто з них не спроможний досягнути окремо.

Результативність — це передусім вміння зрозуміти внесок кожного учасника та навчитися керувати ними. Акціонери пропонують капітал, суспільство пропонує бізнес-інфраструктуру, а співробітники пропонують свій час, знання та зусилля. Такий погляд на систему бізнесу приводить до абсолютно іншого її розуміння — менш спрямованого на внутрішній контроль і більше — на взаємодію учасників. Сьогодні більше, ніж у минулому, нам потрібно працювати разом. Одинаки не виживуть.

З.: На сучасному ринку компаніям доводиться робити все, що від них залежить для підвищення ефективності та прибутковості. Наскільки технології управління результативністю допомагають у цьому процесі?

В.: Я можу дати три поради щодо виживання і навіть процвітання на сучасному ринку. Передусім вам потрібно стати максимально відкритими та прозорими! Негайно! Якщо у вас не буде доступу до потрібних даних про ринок та власну організацію — тоді ваші дії нагадуватимуть ходу сліпого. В основні управління результативністю завжди знаходиться потужна система бізнес-аналітики.

По-друге, вам потрібно навчитися користуватися мінливими прогнозами замість традиційного формування бюджету. Намагання дотриматися плану беззмістовне, якщо вам потрібно відповідати життєвим реаліям, які змінюються кожного дня.

Насамкінець, навчіться використовувати управління результативністю для того, щоб створити чи відновити довіру в компанії та на ринку. Говоріть те, що ви робите і робіть те, що ви говорите. Діліться всією важливою інформацією з усіма учасниками бізнесу: постачальниками, акціонерами, співробітниками та споживачами.

За матеріалами "The Importance of Performance Management", International Business Management News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)