Інтерв'ю з Роєм Віллісом, президентом Propane Education & Research Council
Рой Вілліс (Roy Willis), президент Propane Education & Research Council, ділиться своєю управлінською філософією та розповідає про лідерство.
Рой Вілліс
(Roy Willis)
|
З.: Опишіть, будь ласка, свою філософію лідерства.
В.: На мою думку, перед сучасним лідером постає три важливі виклики. Перший — це "візія" — тобто здатність сформулювати чітке бачення того, що повинно бути зроблене: цілі, очікування та методи оцінки. Другий — забезпечення компанії всіма необхідними ресурсами та людьми, які потрібні для ефективної роботи. І третій — здатність брати на себе відповідальність за результати.
З.: Яким чином Ви визначаєте, чи підходить людина для роботи у Вашій команді?
В.: Я починаю з оцінки освіти та досвіду, щоб вибрати людей, яких можна запросити на співбесіду. Під час співбесіди я звертаю увагу на ставлення людини до роботи та її бажання працювати. При цьому я ставлю запитання щодо інформації, розміщеної на наших сайтах. Це дає можливість зробити висновок щодо того, наскільки людина зацікавлена працювати саме в нашій компанії. І, насамкінець, я оцінюю наскільки потенційний співробітник зможе вписатися в команду, стати повноцінною і ефективною її частиною.
З.: З яким найбільшим викликом довелося зіткнутися вашій галузі в цьому році?
В.: Економічна криза призвела до послаблення сфери будівництва, яка була нашим першочерговим клієнтом. Тому найбільшим викликом була необхідність шукати (а по суті — розвивати з нуля) новий ринок.
З.: Кого з лідерів Ви вважаєте прикладом для наслідування?
В.: Мені імпонує Стів Джобс. Йому вдалося збудувати нішеву комп'ютерну компанію, яка перетворилася на надзвичайно успішну та інноваційну сервісну компанію. А також Кріс Дункан (Chris Duncan), керівник компанії Convene, яка займається поєднанням результативності бізнесу та духовного лідерства.
З.: Якби до Вас звернувся вчорашній випускник коледжу з проханням про пораду щодо ведення бізнесу, що б Ви йому відповіли?
В.: Протягом всієї кар'єри дотримуйтесь точки зору "зробити краще". У якій би сфері ви не працювали, завжди запитуйте себе, чи існують способи покращити продукт або послугу, яка лежить в основі вашого бізнесу. Люди обов'язково помітять це покращення. І між іншим, перша особа, до якої варто застосувати цей підхід — це та людина, яку ви щоранку бачите в дзеркалі.
За матеріалами "Spotlight on Association Leadership: Propane Education & Research Council's CEO", SmartBlogs
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|