Відкритість та чесність впливає на результативність компанії
Компанія Corporate Executive Board (CEB) опублікувала дані нового дослідження, які вказують на те, що відкритість та чесність мають значний вплив на результативність компанії. Результати дослідження вказують також на те, що компанії, зі слабкою етичною культурою в 10 разів часіше стикаються з проблемами ефективності управління, ніж ті, в яких етична культура знаходиться на належному рівні.
У своєму дослідженні CEB намагається відшукати ключові рушії чесності та відкритості в культурі компанії. CEB рекомендує компаніям провести кореляційні дії для зменшення ризиків та оптимізації корпоративної результативності, а також підвищення прибутків акціонерів.
Культура компанії завжди недооцінювалась як джерело організаційного ризику. Втім, дослідження CEB показало, що саме попереджувальні дії у цій сфері, такі як забезпечення відкритої комуніації та створення довіри до менеджменту, здатні позбавити компанію від багатьох проблем.
"Етична культура — це не данність, а те, що компаніям часто доводиться здобувати внаслідок важкої боротьби", — стверджує Ден Карел (Dan Currell), керуючий директор юридичної практики Corporate Executive Board. "Етична культура передбачає значний рівень комфорту співробітників, простоту висловлення своїх думок та занепокоєнь, а також довіру між колегами та співробітниками".
Базуючись на опитуванні близько 500 000 працівників у більш, ніж 85 країнах, Corporate Executive Board виявила, що корпоративна культурна чесність та відкритість не лише знижує рівень негативної поведінки співробітників, але й може суттєво покращити результативність бізнесу. Ось деякі результати цього дослідження:
компанії, відкриті для комунікації, досягають повернення акціонерних інвестицій у середньому на 5% вище, ніж їхні колеги;
менеджери, які дотримуються корпоративних цінностей, можуть покращити результативність співробітників на 12%;
працівники у компаніях, які дотримуються стандартів чесності та відкритості, набагато менше зловживають своїм положенням та крадуть у компанії.