Корпоративна соціальна відповідальність — не просто філантропія
Хоча в основі ініціатив корпоративної соціальної відповідальності для деяких компаній до сих пір залишається філантропія, все ж багато з них починають здобувати чітке стратегічне бачення того, яким чином соціальна відповідальність здатна підвищити ефективність ключового бізнесу.
Нове дослідження, проведене компанією Deloitte, вказує на еволюцію мотивів, які спонукають компанії впроваджувати корпоративну відповідальність. "Сьогодні ініціативи програм корпоративної соціальної відповідальності все частіше набувають комерційного фокусу. Особливо, коли компанії планують виходити на нові ринки, залучати найкращий персонал, здобувати нових клієнтів чи розвивати стратегічні стосунки", — наголосив партнер Deloitte Гізер Хенкок (Heather Hanckock).
"Найкращі бізнеси концентруються на своїй експертизі та пропонують лідерство в суспільстві через призму власних ключових компетенцій. Пропозиція корпоративної експертизи та досвіду часто виявляється більш цінною, ніж банальні грошові внески чи пожертви".
Сьогодні програми корпоративної відповідальності все частіше використовуються для розвитку стосунків з владою, постачальниками, клієнтами на ключових ринках, а також для мобілізації персоналу та підсилення корпоративної культури.
Багато компаній пов'язують свою корпоративну відповідальність зі своєю професійною пропозицією. Технологічні компанії зазвичай інвестують у технологічні проекти, тоді як фармацевтичні організації фокусуються на сфері охорони здоров'я.
"Взаємодія та контакти стають дедалі більш важливими для благодійних фондів як нове джерело отримання прибутків та стратегічних альянсів. Благодійні фонди сьогодні мають доступ до широкого спектру потенційної підтримки від корпоративних партнерів, яка не обмежується короткостроковими грошовими пожертвами".