Компанія Bersin & Associates, яка займається організацією навчання у сфері управління людськими ресурсами, проанонсувала нове дослідження. У ньому йдеться, що компанії, які досягають успіху у визнанні своїх працівників, в середньому у 12 разів частіше досягають хороших бізнес-результатів, ніж їхні колеги та конкуренти.
Bersin & Associates також представили модель зрілості програм визнання працівників (Employee Recognition Maturity Model), мета якої — допомагати лідерам ефективно оцінювати програми визнання співробітників у компаніях.
Bersin & Associates засновує модель зрілості програм визнання працівників на п'яти найкращих практиках визнання, які були виявлені завдяки глибинному статистичному аналізу та інтерв'ю зі споживачами.
Ось перелік цих практик:
Менеджери компанії повинні знати і чітко встановлювати цілі перед своїми підлеглими. Коли лідери однозначно комунікують свої очікування, то працівникам набагато легше сфокусуватися на правильних цілях, а результативність компанії в цілому — зростає.
Формування чітких критеріїв визнання. Компанії, які досягають найкращих результатів з точки зору результативності, фокусуються на визнанні людей за втілення конкретних проектів, досягнення чітких цілей та демонстрацію цінностей компанії.
Використовуйте технології для того, щоб зробити програми визнання більш гнучкими та ефективними. Працівники найбільш ефективних компаній (з точки зору інтеграції технологій в програму визнання співробітників), зі втричі більшою ймовірністю потрапляють у верхню чверть найрезультативніших компаній.
Програми визнання повинні бути всесторонніми. Попри численні переваги використання комп'ютерних програм для оцінки та визнання співробітників, самі програми визнання повинні бути всесторонніми і охоплювати в тому числі й офлайн-життя працівників.
Визнання повинно мати цінність (у тому числі й фінансову) для працівників. Співробітники хочуть отримувати винагороду, яка має для них реальну цінність, у тому числі й у грошовому еквіваленті.