Якщо ви вважаєте, що вибух соціальних мереж — це феномен, який стосується виключно тінейджерів та покоління ігрек — тоді варто подумати ще раз. Адже відповідно до нового опитування, більшість професійних спеціалістів також долучаються до соціальних мереж.
Опитування, проведене Інститутом корпоративної продуктивності (Institute for Corporate Productivity (i4cp)) виявило, що дві третини американських спеціалістів сьогодні є учасниками різноманітних соціальних мереж та професійних спільнот.
"Ми очкували, що основна маса респондентів, які беруть участь у соціальних мережах на зразок MySpace та Facebook будуть використовувати їх для особистих цілей. Але результати дослідження виявилися просто вражаючими. Надзвичайно високий відсоток спеціалістів використовують ці сайти для виконання своїх професійних завдань", — стверджує Джей Джемрог (Jay Jamrog), віце-президент i4cp.
У той час, як все більше та більше співробітників виконують свою роботу поза офісами, а працівники звикли змінювати компанії без жодних вагань та сумнівів, не дивно, що бізнес-спільнота шукає нових інструментів для набуття цілісності. Таким інструментом сьогодні стає всесвітня мережа. Найбільш популярними серед спеціалістів сайтами є LinkedIn (спеціально розроблений для створення професійної мережі), та Yahoo! 360.
Близько половини респондентів, чиї організації беруть участь у соціальних мережах, вбачають основну користь від такої діяльності у залученості та збереженні цілісності серед співробітників. Приблизно такий же відсоток організацій використовують сайти соціальних мереж для підтримання контакту із потенційними клієнтами. Третина респондентів використовують інтернет-спільноти для пошуку роботи.
Проте, використання соціальних мереж має додаткові переваги. Однією із функцій таких мереж є підвищення організаційного інтелекту, яке відбувається завдяки обміну найкращими практиками між колегами та спільному пошукові відповідей на проблемні запитання.