ІНСАЙТИ | Корпоративна комунікація 10 лютого 2015 р.

Про що ніколи не говорять керівники

Здебільшого спілкування босів і підлеглих відбувається у рамках неписаних правил корпоративної комунікації, а тому багато важливих речей залишаються «поза кадром». Джефф Хейден (Jeff Haden), автор низки відомих книг, у минулому керівник, наводить десять речей, котрі, за його словами, «боси ніколи не говорять підлеглим, хоча повинні б були».

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)

1. «Мені не байдуже, як ви ставитеся особисто до мене»

Насправді я хочу вам подобатися як особистість, а якщо і намагаюся виглядати як кремезна скеля, це тому, що не знаю точно, чи маю у вас авторитет.

Якщо я власник — бізнес є моїм другим «я», якщо ж я керівник — компанія є принаймні часткою мене. Отже, я дуже хочу, аби ви полюбили свою роботу, і, звісно, відчували хоча б якусь приязнь до мене.

2. «Я не думаю, що знаю все»

У моєму житті було кілька людей, які дуже сильно допомогли мені у становленні як управлінця, — і я завжди буду їм вдячний.

Якщо я вам щось раджу, це не тому, що вважаю себе найобізнанішою чи найвпливовішою людиною у світі. Просто я вірю в вас і таким чином намагаюся віддати борг, який я винен людям, котрі колись допомогли мені.

3. «Я не проти, якщо у вас гарний настрій»

Вам зовсім не потрібно говорити пошепки та робити вигляд, що повністю поглинуті роботою, коли я проходжу повз вас. Адже цілком можливо досягати гарних результатів і водночас отримувати задоволення від життя. Я був точнісінько таким же, як і ви до того, як натягнув на себе маску дуже серйозної людини.

Якщо вам подобається те, що ви робите, це додає мені впевненості як у фірмі, так і в собі. І ще, я починаю відчувати, що є часткою чогось більшого, ніж лише бізнес.

4. «Насправді я дуже хотів би платити вам більше»

Мені дуже хотілося б бути найкращим працедавцем в регіоні; втім, фінансові обмеження не дають мені їм стати. А фінансовий ризик, на котрий я йду як власник бізнесу, заслуговує хоча б прийнятної віддачі. (У разі закриття фірми, ви втратите роботу. Я знаю — це жахливо. Мені ж, ймовірно, доведеться залишитися без бізнесу, без інвестованих коштів і, не виключено, без будинку.)

Свого часу ви мене зрозумієте — особливо, якщо станете босом або розпочнете власну справу.

5. «Сподіваюся, що ви завжди тут працюватимете»

Особисто мені дуже не подобається те, що гасання з фірми в фірму, сприймається сьогодні як цілком нормальна річ. Я не хочу бачити в людях «компоненти», які можна постійно змінювати. Якщо ви десь підете, мені буде дуже боляче. А загалом, я би дуже хотів збудувати компанію, де люди могли б працювати ціле життя.

6. «Ми продаємо те, що можемо продати»

Я знаю — вас нудить від певної роботи. Це нестерпно, коли ви не вписуєтеся в терміни — коли вам дуже важко виконувати показники. Вам би дуже хотілося, аби ми продавали щось інше.

На жаль, подеколи робота, що сприймається вами як важка й нецікава, є найприбутковішою для бізнесу. А навіть якщо вона і не дає нам більш-менш нормальних надходжень — все одно, це те, що ми в змозі продавати, а інколи єдине, що дозволяє вам триматися на поверхні.

7. «Мені хочеться дати вам повну свободу»

Ви терпіти не можете, коли я вас контролюю. І це добре, адже я також не зношу мікроменеджменту. Проте свобода не надається, а завойовується. Доведіть мені, що можете впевнено вирушити у «вільне плавання», і я не допікатиму вам своєю увагою.

Ви ж завжди можете мені сказати: «Ви не вірите, що я зможу впоратися з цим питанням; що ж, я таки доведу, що вам варто покластися на мене».

Не бійтесь відкидати мене якнайдалі від себе — таким чином ви тільки змусите поважати себе ще більше.

8. «Я дуже добре бачу, коли хтось намагається виїхати за рахунок колег»

Я не сліпий, але ніколи нікого не відчитуватиму публічно, бо навіть найгірший працівник має право на конфіденційність.

А можливо я не роблю таким людям зауваження, бо час від часу відбувається трохи більше, ніж те, про що ви знаєте.

9. «Є речі, про які я не можу вам сказати»

Навіть якщо ми стали найкращими друзями, все одно я не зможу сказати вам усього, особливо, якщо це стосується інших працівників.

10. «Мене багато що хвилює, а точніше все»

Мене турбує те, як йде продаж, які в нас витрати, який стан справ з матеріальною базою, персоналом, постачальниками, клієнтами та багато чого іншого.

Тому інколи я буваю різким, жорстким, схвильованим, роздратованим або взагалі виходжу з себе. І ви тут ні при чому — просто щось не дає мені спокою. Більше ж всього мене хвилює те, чи виправдовую я вашу віру в мене як боса.

За матеріалами "6 Habits Of Truly Loyal Employees", LinkedIn.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)