12 способів стати більш інноваційним керівником
Як стати не просто ефективним керівником, але ще й босом, який би сприяв творенню іннновацій у своїй компанії? Це запитання Young Entrepreneur Council, організація, що об’єднує найперспективніших молодих підприємців з цілого світу, поставила лідерам низки успішніших стартапів.
Нижче представлено рекомендації, які дали керівники стартапів.
1. Запобігайте закостенілості управління
Загалом, що старший ваш бізнес, то меншою стає потреба у якихось нововведеннях. Проте, змінюючи час від часу щось у звичних розкладах (скажімо, це може бути модифікування систем оплати праці — а може бути й спонтанна зміна місця проведення чергової наради), ви демонструватимете, що по-справжньому зацікавлені у тому, щоб вашу фірму переповнювали нові ідеї.
— Кейтлін Маккейб (Caitlin McCabe), засновниця та генеральний директор Real Bullets Branding
2. Заберіть руки від штурвалу!
Винайміть найкращих людей та дайте їм змогу самим вирішувати, як виконувати роботу, а також відповідати за її результати. Щойно ви позбудетеся мікроменеджменту, то відразу побачите, як ваші працівники дивуватимуть вас творчим підходом до справи!
— Лайза Ніколь Белл (Lisa Nicole Bell), засновниця та генеральний директор Inspired Life Media Group
3. Знайдіть гроші на інновації
Ніхто не любить просити гроші. Втім, коли вони є, люди прагнуть витрачати їх на речі, котрі їм якнайбільше до вподоби. Таким чином, ніщо не заважає вам як керівникові стимулювати підлеглих активніше розробляти нові ідеї, котрі можуть трансформуватися у прибуткові проекти. Скажімо, щомісяця ви можете виділяти працівникам пару сотень доларів, які б вони витрачали на опрацювання будь-якої задумки, яка цікавить їх найбільше.
— Денні Вонг (Danny Wong), співзасновник Blank Label Group, Inc.
4. Позбавтеся управлінської ієрархії
Всі в компанії — від її топ-менеджерів до стажерів та секретарок - повинні думати як удосконалити бізнес. Винагороджуйте тих, хто висловлює свої ідеї вголос та мислить творчо. Остання річ, котра вам потрібна, це небажання будь-кого із підлеглих озвучувати свої думки. Сприяйте відкритості організаційного середовища — і невдовзі побачите, як інновація сама торуватиме собі шлях на поверхню.
— Натан Ластіг (Nathan Lustig), співзасновник Entrustet
5. Вдосконалюйтесь самі і спонукайте до цього інших
Рушієм інновації є керівник, котрий перебуває у гущі подій — серед нових ідей, у місцях, де безпосередньо виконується робота. Крім того, якщо ви насправді хочете стати натхненником інновації у стартапі, який очолюєте, візьміть за правило наступне — навчатися треба безперервно. Отже, вчиться самі та підштовхуйте до цього підлеглих.
— Дорін Блох (Doreen Bloch), засновниця та генеральний директор Poshly Inc.
6. Знаходьте час на те, щоб брати участь у роботах, котрі виконуються в компанії
Здатність працювати над яскравими проектами пліч-о-пліч з вашими людьми (а саме завдяки цьому ваш бізнес і набрав висоту) дуже швидко вичерпує себе. І ось ви перетворюєтесь у звичайнісінького боса, до якого важко доступитися. Тож непогано час від часу долучатися до роботи, яку виконує ваша команда. Підлеглих надихатиме те, що їхній керівник не боїться працювати разом з усіма. З іншого боку, ви відчуватимете, як розвиваються події, та чи наближається компанія до мети, яку прагнете досягти.
— Серзді Брем (Thursday Bram), консультант, Hyper Modern Consulting
7. Надавайте підлеглим необхідні повноваження
Новація починається тоді, коли людей заохочують робити самостійний вибір. Мої підлеглі завжди несуть відповідальність за свої рішення. Тому вони дуже ретельно зважують їхні наслідки, та дуже часто знаходять способи виконати завдання інакше, якщо їх щось не влаштовує. Люди відчувають, що мають справжні повноваження, бо їхні рішення чогось вартують. При цьому моя компанія отримує неабиякі переваги від того, що люди висловлюють альтернативні точки зору щодо різноманітних питань.
— Ванесса Норнберг (Vanessa Nornberg), президент Metal Mafia
8. Запровадьте у компанії культуру відкритості
Усіляко сприяйте ствердженню культури відкритості у вашій фірмі. А якщо, до того ж, вам вдалося найняти людей, котрі якнайкраще відповідають вимогам вашого бізнесу, тоді в компанії є усі умови для формування справжньої довіри між вами та вашими підлеглими. Коли працівники відчують, що можуть вільно виявляти власну інноваційність, то будуть охоче це робити. Проте усе залежить від середовища, в якому вони працюють.
— Джон Холл (John Hall), генеральний директор Digital Talent Agents
9. Вчиться вислуховувати
Уважно вислуховуйте самого себе, клієнтів, підлеглих та медіа. Ви можете почути дещо, що наштовхне вас на нові ідеї. Люди, не байдужі до вашого бізнесу, постійно даватимуть вам поради. Вислуховуйте їх, нотуйте основні думки та реалізуйте ті з них, котрі вас по-справжньому захоплять. Тоді ваші працівники не лише відчуватимуть, що їхні ідеї чогось вартують, вони сприйматимуть вас як головного творця інновацій у компанії.
— Ненсі Т. Нгуєн (Nancy T. Nguyen), президент та генеральний директор YMH, Inc.
10. Зробіть так, щоб люди не боялися невдач
Давайте людям змогу пробувати робити щось по-новому та робити помилки. Не вважайте провальний результат чимось неприйнятним — звісно, якщо працівник у підсумку робить потрібні висновки.
— Брент Бешор (Brent Beshore), власник та генеральний директор AdVentures
11. Створіть візію майбутнього, яка б надихала людей
Поки ваш стартап не має міцного бренду, скоріше всього, ви зможете залучати лише посередніх фахівців. А залучаючи талановитіших людей вам доведеться платити їм завищені суми винагороди, і в результаті від власного капіталу фірми може нічого не залишитися. Проте є така річ як надія. Будь-яка команда може згуртуватися навколо чітко висловленої візії — навколо значущої мети, для досягнення якої людям доведеться кинути виклик неможливому. Ви повинні будете виступити у ролі як наставника, так і натхненника.
— Крістофер Келлі (Christopher Kelly), співзасновник та голова Sentry Conference Centers
12. Винаймайте потрібних людей
Набагато простіше знайти людей, котрі б відповідали культурі вашої компанії, ніж намагатися створити нову корпоративну культуру, котра б допасовувала працівникам, які у вас є. Ви маєте низку особистісних рис, притаманних лише вам. Отже, підбирайте людей, котрих ви приваблювали б як особистість, та зробіть їх серцевиною вашої команди. Саме ці люди стануть рушієм інновацій у вашій організації.
— Лукас Соммер (Lucas Sommer), засновник та генеральний директор Audimated
За матеріалами "12 Ways To Be A More Innovative Boss", Business Insider.
|