Три поради щодо підвищення продуктивності
Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка надає послуги розробки інноваційних стратегій сервісним організаціям, розповідає, як підвищити продуктивність, сфокусувавшись всього на трьох ключових аспектах.
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
|
Для людей звично прагнути підвищити свою продуктивність, сфокусувавшись на розвитку нових навичок чи на пошуку нових способів зробити щось. Наприклад, ви можете шукати нові підходи до ведення переговорів чи по-новому готуватися до зустрічі з продавцями.
Втім, іноді найкоротший шлях до підвищення продуктивності полягає не в оптимізації вашої поточної діяльності, а у відмові від тих активностей, які не приносять користі. Зазвичай, щоб встигнути зробити більше, вам просто потрібно мати більше часу.
Відмовтесь від стосунків з клієнтами, які не приносять вам прибутку
Майже кожен продавець має досвід роботи з клієнтом, який з одного боку вимагає колосальних засобів для його підтримки і постійно вимагає уваги, а з іншого — практично не приносить прибутку.
Ви повинні по можливості зводити кількість подібних клієнтів до мінімуму. Це не означає, що вам варто "спалювати" за собою всі мости. Але з іншого боку не варто руками і ногами триматися за стосунки, які не приносять цінності вашій компанії.
Пишіть менше пропозицій продажу
Природньо захоплюватися, коли клієнт просить вас написати пропозицію продажу (sales proposal). Нам здається, що це свідчить про зацікавленість клієнта і з великою ймовірністю веде до підписання контракту чи продажу. Втім, часто клієнт просить написати пропозицію продажу просто щоб ознайомитися з вашим продуктом. Ймовірність, що він вибере саме вашу компанію, при цьому ідентична ймовірності, що він вибере будь-яку іншу компанію.
Тому економте свій час і погоджуйтесь на написання пропозиції продажу тільки у випадку, коли ви бачите, що клієнт повністю вам підходить, а ви з великою ймовірністю зможете підійти йому.
Сфокусуйтесь на своїх сильних сторонах
Нарешті, вам потрібно відмовитися від поширеного серед компаній стереотипу, що будь-який прибуток — це хороший прибуток. Не хапайтеся за кожну нагоду заробити як за останній шанс. Беріться тільки за ту роботу, яка повністю відповідає вашим цінностям і компетенціям, навіть якщо це означатиме, що частину проектів ви швидше за все втратите.
Навчіться протистояти спокусі хапатися за кожну справу, яка може хоча б потенційно виявитися прибутковою. Не намагайтеся бути всім для всіх. Знайдіть свою нішу і досягніть у ній досконалості.
За матеріалами "Three Tips to Boost Productivity", Guerrilla Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|