«Дорожня карта» для інновацій
Хоча запорука зростання компанії — в її спроможності генерувати інноваційні рішення, на жаль, більшість керівників демонструють свою нездатність створити потрібні для цього умови.
Стів Андерсон
(Steve Anderson)
|
Про це пише у своєму блозі Стів Андерсон (Steve Anderson), один із провідних фахівців світу з технологій страхового бізнесу.
«Значною мірою майбутнє будь-якого бізнесу залежить від молодого покоління — "покоління ідей", — сказав під час одного свого виступу Террі Джонс (Terry Jones), голова Travelocity та засновник Kayak.com. — "Міленіали" вже довели свою здатність дивувати нас проривними задумами, перевертати традиційну ієрархію з ніг на голову та розв’язувати проблеми у найраціональніший, на їхню думку, спосіб; а тому ми повинні вислуховувати їх, бо новатори — це вони!».
Втім, згідно недавнього масштабного дослідження, яким були охоплені люди, народжені після 1982-го, лише 26% респондентів вважають, що їхні керівники роблять достатньо для стимулювання інновацій.
Террі Джонс навів конкретні кроки, які можуть та повинні вчинити лідери для того, аби дати інноваціям «зелене світло».
1. Сформуйте культуру експериментування
Не кожний проект стає успішним — але як ви навчатиметеся, якщо уникатимете помилок? Висновок: зажди аналізуйте, що пішло не так; ставте собі запитання — чому саме це не спрацювало?
Подумки прокручуйте «відео» невдалого проекту — адже провали можуть навчити вас дещо більшого, ніж успіх. Один із найпростіших способів експериментування — це протестувати варіанти вашої пропозиції в онлайні.
2. Вбивайте проекти, а не людей
У багатьох компаніях люди припиняють пропонувати ідеї та братись за ризиковані проекти тому, що покарання за невдачу більше, ніж нагорода за успіх. Чи може можливість отримати якійсь там бонус чи пообідати з босом компенсувати ризик опинитися на нижчій посаді, а може й взагалі втратити роботу? Якщо проект завершується невдало, перше, що слід сказати підлеглому — це: «А над чим би ви хотіли працювати далі?»
3. «Розмінуйте» територію
Найкращі інноваційні ідеї народжується на «передовій» — працівниками, котрі безпосередньо контактують з клієнтами чи з виробниками. Проте якщо ви надійно відгородилися від підлеглих усіма можливими і неможливими заслонами, то навряд чи почуєте від них щось цікаве. Зрештою, хто ризикуватиме, якщо знає, що йдучи до директорського кабінету, може натрапити на «міну»? (Див. п.2.)
Якщо ж ви насправді прагнете розвернути культуру у бік інноваційності, то подумайте, як отримуватимете ідеї від торгових представників та інших фахівців, що працюють в безпосередній близькості від ринку. Винагороджуйте авторів цікавих та корисних для бізнесу задумів, пригортаючи до них загальну увагу.
4. Встановіть «сенсори» для вловлювання ідей клієнтів
Одних лише ідей працівників недостатньо. Прислуховуйтесь до думок клієнтів. Саме вони можуть вам підказати, які нові продукти та нові способи взаємодії з компанією їм потрібні. А «сенсором» для вас можуть стати соціальні мережі чи форум на сайті фірми.
І ще одним надзвичайно багатим джерелом інформації для вас є скарги клієнтів. Так, компанія Travelocity встановила в холі телефонну кабіну, де будь-який член колективу може вислухати нарікання клієнтів. Щомісяця кожний працівник повинен надати відповідь по принаймні двом скаргам, запропонувати щось, що могло б запобігти появі аналогічних питань у майбутньому, а також представити свій варіант якнайшвидшого рішення проблеми.
Варто врахувати, що очікування клієнтів змінюються швидше, ніж розвиваються інноваційні спроможності тієї чи іншої галузі, а тому, культивуючи культуру експериментування, ви отримуєте шанс зберегти конкурентоспроможність фірми впродовж найближчих років.
За матеріалами "4 Ways to Help Your Organization Innovate", LinkedIn.
|