ІНСАЙТИ | Інновації 22 січня 2024 р.

П’ять кроків до безперервних інновацій у бізнесі через культурну трансформацію

Спираючись на свій багаторічний досвід роботи в якості керівника бізнесу та консультанта, Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling) переконаний, що більшість компаній поступово втрачають здатність бути креативними в міру дорослішання, і з часом їх долають нові конкуренти та ринкові зміни. Лише деякі з них знайшли в собі лідерську спроможність продовжувати впроваджувати інновації в умовах змін, а решта все ще шукають рецепт чи секрет.

Серед компаній і лідерів, які досягли помітного успіху, — Amazon із Джеффом Безосом, Apple зі Стівом Джобсом і Starbucks із Говардом Шульцом. Навіть вони мали свої злети і падіння, але їхня командна культура відрізняється інноваційністю та гнучкістю, на відміну від більш поширеної корпоративної культури, яка зосереджена на прибутках, повторюваних процесах, мінімальних ризиках і звичному веденні бізнесу.

Я переконаний, що ключ до успіху трансформації — бути проактивним, а не чекати, поки наступна криза нагадає вам про необхідність змін. Що стосується конкретних дій, які можна розпочати вже зараз, мені подобаються стратегії, викладені в новій книзі Бехнама Табрізі (Behnam Tabrizi) «Going on Offense: A Leader’s Playbook for Perpetual Innovation» («Перехід у наступ: лідерський посібник із безперервних інновацій»).

П’ять кроків до безперервних інновацій у бізнесі через культурну трансформацію

Доктор Табрізі є відомим прихильником трансформації бізнесу з багаторічним досвідом роботи на програмах для керівників у Стенфордському університеті та Гарвардській бізнес-школі, а також із власною консалтинговою практикою. Мені сподобався його короткий огляд викликів, реальних кейсів, а особливо його рекомендації щодо створення культури безперервних інновацій у будь-якій компанії.

1. Визначте та прищепіть своїй команді довгострокову візію

Ваші співробітники, які безпосередньо працюють із клієнтами, мають необхідну інформацію щодо назрілих інституційних змін. Вислухайте їх, заручіться їхньою довірою та підтримкою, а також засвойте вашу трансформаційну візію для організації. Повідомте про пріоритети візії, щоб кожен знав, до чого він прагне.

Із мого досвіду, більшість членів команди за замовчуванням зосереджені лише на короткострокових проблемах, що призводить до зниження мотивації та більшого прояву цинізму в колективі. Потрібен сильний лідер, щоб витягнути такий бізнес зі спіралі падіння.

2. Синтезуйте емпатію до клієнтів із новими трендами

Побудуйте глибоке розуміння потреб клієнтів і мегатрендів екосистеми за допомогою інтерв’ю, фокус-груп, аналітики даних і власних досліджень команди трансформації. Визначте свою цільову групу клієнтів і переконайтеся, що ви співпереживаєте їм на рівні всієї компанії.

Не забудьте звернутися до всіх трьох сфер емпатії: емоційної, когнітивної та співчутливої. Пам’ятайте, що сучасні гібридні умови роботи випробовують вашу компанію на емпатію в її повсякденній діяльності. Не забувайте доводити свої дії до логічного завершення.

3. Трансформуйте мислення співробітників зсередини

Перш ніж залучати сторонніх людей, допоможіть нинішнім членам команди побачити трансформацію як можливість. Зосередьтеся на їхніх сильних сторонах та унікальних внесках і покажіть, як ваш план сприятиме їхньому прогресу та зростанню. Попросіть кожного розробити особистий план трансформації з вашою підтримкою.

Безперервні інновації — це спосіб мислення, який ви не можете передати на аутсорсинг або залучити через поглинання чи консультантів. Це вимагає повної залученості та відданості основної команди, а також підтримки керівництва і внутрішніх керівників на всіх рівнях.

4. Створюйте пласкі міжфункціональні команди та експериментуйте

Вам потрібна структура для швидкого та гнучкого прийняття рішень, із можливістю експериментів, безперервного тестування та навчання. Підтримувати команди швидкого реагування має ядро керівників на чолі з відданим справі лідером трансформації, який має необхідні інвестиційні ресурси і несе відповідальність за успіх.

Джефф Безос з Amazon є великим прихильником проведення регулярних експериментів зі змінами в бізнес-моделі. Він вважає, що якщо ви подвоїте кількість експериментів, які проводите на рік, ви подвоїте свої інновації та забезпечите нові можливості для бізнесу.

5. Мотивуйте волонтерів для команд, що швидко змінюються

Вам потрібна армія волонтерів, які прагнуть просувати вашу стратегію вперед, продовжуючи виконувати свою повсякденну роботу, на всіх рівнях організації. Якщо їх правильно відібрати і мотивувати, ці ключові члени команди неформально поширюватимуть ідеї по ієрархії і стануть наступним поколінням лідерів.

Ключ до мотивації для безперервних інновацій — не карати за невдачі, а визнавати навчання так само, як і успіх. Коли ви вчитеся на помилках і рухаєтеся вперед, беручи на себе відповідальність за результати — навіть ті, що вам не подобаються, — помилки стають можливостями.

Основою цієї трансформації є емоційна прихильність команди до чогось більшого, ніж прибутки та доходи. Тільки тоді ви всі зможете вирватися зі звичного корпоративного бюрократичного мислення і стати «вічними» інноваторами, подолавши індивідуальні бажання і невпевненість, і почати роботу над тим, щоб зробити свій бізнес і світ кращими.

За матеріалами Inc.

Ілюстрація: onilog.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)