Як підготувати свою компанію до цифрової трансформації: 5 стратегій
Наталія Санс (Natalia Sans), засновник і генеральний директор Link Consulting Services — компанії з підбору персоналу, що спеціалізується на високих технологіях, — ділиться знаннями та інструментами, які знадобляться для підготовки вашої компанії до цифрової трансформації, більш ефективної стратегії і більш плавного переходу.
Цифрова трансформація (цифрове перетворення, діджитал-трансформація, DT або DX) — це культурна, організаційна та операційна зміна організації, галузі або екосистеми за допомогою розумної інтеграції цифрових технологій, процесів і компетенцій. Перетворення відбувається поетапно на всіх рівнях і функціях компанії.
Навіщо займатися діджитал-трансформацією?
Діджитал-трансформація — це не просто підрив або технологія; це набагато більше. Крім технічних інструментів і передових інновацій, цифрова трансформація — це інтелектуальна, орієнтована на людей еволюція. Процес покликаний обертатися навколо людей, цінності, оптимізації та адаптації.
У всіх галузях і нішах компанії звертаються до цифрових перетворень, аби допомогти їм автоматизувати свої системи, підвищити ефективність і результативність, заощадити гроші, стимулювати інновації та розвивати бізнес.
Діджитал-трансформація використовує технології для:
- Створення цінності для різних зацікавлених сторін.
- Інновацій, розвитку мислення і просування вперед.
- Адаптації до мінливих обставин як усередині, так і поза межами компанії.
Коли ви будете готові досліджувати цифрову трансформацію, розгляньте наступні стратегії, які можуть зробити процес більш простим і ефективним.
Стратегія 1: Оновіть свою бізнес-модель
Як ми побачили після спалаху коронавірусу, деякі галузі швидше впроваджують технології, ніж інші. Якщо ваша бізнес-модель включає тільки обмежені технології або взагалі не включає технології, зараз саме час подумати про перехід до них.
Подумайте, як технології можуть стати частиною ваших процесів і практик у майбутньому. Ви і ваша виконавча команда повинні задавати такі питання:
- Де ми будемо впроваджувати нові технологічні інструменти?
- Як цифрова трансформація змінить нашу діяльність?
- Як ці інструменти вплинуть на нинішніх і нових співробітників?
- Як нашому бізнесу необхідно відрегулювати свої основні функції?
- Як цифрове перетворення вплине на місце в нашій галузі?
- Як це вплине на наших клієнтів?
Коригування вашої бізнес-моделі в очікуванні цифровий трансформації — це неабиякий подвиг, але це один із дієвих способів підготувати вашу компанію до майбутніх змін.
Стратегія 2: Допоможіть своїй команді прийняти зміни
Потім ви захочете почати підготовку членів вашої команди до цифрового перетворення. Зазвичай люди чинять опір серйозним змінам, тож чекайте деякого відступу в міру просування вперед.
Розширюйте можливості своєї команди і допоможіть їм відчути впевненість у тому, що вони можуть досягти успіху в умовах змін. Зі свого боку, не лякайтеся майбутніх переходів. Будьте прикладом своїй команді і приймайте зміни.
Стратегія 3: Виберіть інструменти, які відповідають вашій культурі
Перш ніж застосовувати нові технологічні інструменти або автоматизувати процеси, переконайтеся, що вони добре вписуються у вашу діяльність. Надто часто ці інструменти можуть мати широкий спектр можливостей, які фактично заважають вашій компанії досягти поставлених цілей.
Інструменти, які ви вибираєте, повинні пропонувати рішення, що оптимізують ваші процеси для підвищення ефективності і результативності. Не піддавайтеся «синдрому яскравого, блискучого об’єкта» на користь інструментів, які допоможуть вашій команді виконувати свою роботу і краще обслуговувати ваших клієнтів. Також переконайтеся, що всі інструменти і платформи відповідають культурі вашої компанії.
Стратегія 4: Запропонуйте можливість навчання
Деякі члени вашої команди, ймовірно, захочуть перейти на нові, технологічно орієнтовані ролі, оскільки ваша компанія приймає цифрову трансформацію. Запропонуйте їм можливості, навчання і ресурси для розширення їх навичок та набуття нових.
Надайте своїй команді інформацію про будь-які скориговані ролі і посадові інструкції у вашій компанії. Перед тим, як ви публічно опублікуєте вакансії для нових технічних робіт, повідомте свою команду про те, що ви збираєтеся наймати людей для заповнення цих посад. Це дасть вашим внутрішнім співробітникам можливість претендувати на роботу до того, як ви почнете наймати з-за меж компанії.
Стратегія 5: Подумайте про використання технологій у вашому процесі найму
За допомогою цифрової трансформації ваша компанія може віддалено обробляти всі потреби в підборі і найманні, а також прискорити процес і зробити його більш ефективним. Нижче наведено лише декілька способів оцифровки вашого процесу рекрутменту і найму:
- Використовуйте платформи для цифрового підпису документів для відправки необхідних документів кандидатам і новим співробітникам і швидкого отримання підписів.
- Використовуйте системи трекінгу кандидатів і CRM-системи для створення кваліфікованих пулів кандидатів, виявлення найбільш підходящих кандидатів і відстеження кандидатів протягом всього процесу співбесіди і оцінки.
- Проводьте відео-інтерв’ю з допомогою Zoom, Google Hangouts або аналогічного програмного забезпечення.
- Попросіть перспективних кандидатів надіслати коротке вступне відео. Відправка клієнтам коротких відеороликів про кожного кандидата (не більше трьох хвилин) допомагає їм відчути зв’язок із кандидатами, краще зрозуміти їх особистість і мотивацію, а також прискорити співбесіди в першому турі. Іноді ці відео навіть дозволяють кандидату перейти прямо до наступного раунду.
- Створіть цифрову адаптацію і досвід навчання. Допоможіть віддаленим новим співробітникам відчути зв’язок з їх командою і місією компанії, аби підтримувати їх зайнятість.
Як бачите, підготовка вашої компанії до цифрового перетворення вкрай важлива. Якщо ви боретеся, не бійтеся викликати підкріплення. Ваша компанія може співпрацювати з експертами в області цифрової трансформації, які допоможуть вам впровадити зміни і найняти фахівців, необхідних для успішних змін.
Але щоб почати самостійно і налаштувати свою організацію на зміни, виконайте п’ять кроків, викладені вище. В результаті ви зможете скористатися перевагами цифрового перетворення і забезпечити плавний перехід для вас і вашої команди.
За матеріалами "Five Ways To Prepare Your Company For Digital Transformation", Forbes.
Ілюстрація: Hakunamatata Solutions
|