ІНСАЙТИ | Командоутворення 8 січня 2015 р.

Шість ідей для формування команди

Як створити по-справжньому ефективну команду? Зрозуміло, що заходів на кшталт «мотузкових курсів» для цього замало. Своїми порадами щодо формування команди ділиться Марвін Пауелл (Marvin Powell), відомий коуч, засновник фірми Coach Powell Training and Development, автор програми Champions by Design.

Марвін Пауелл (Marvin Powell)
Марвін Пауелл
(Marvin Powell)
Всім нам подобається слідкувати за тим, як працюють видатні команди. Адже це мовби поезія в русі. Люди діють в унісон один з одним — оминають перешкоди з такою віртуозністю, що навіть найскладніші маневри здаються дитячою забавкою. У такої команди є і гнучкість і майже ідеальний набір взаємодоповнюючих знань та вмінь. Отже, не дивно, що група діє як добре зіграний оркестр.

Що ж заважає лідерам реалізувати мрію про ідеальну команду? Адже для цього достатньо дотримуватися шести простих принципів.

1. З’єднувати — а не роз’єднувати

У команді не існує слова «я». Подеколи лідери забувають про те, що без людей, які власними «кров’ю і потом» второвують шлях до реалізації їхньої візії, вони «нуль без палички». Якщо щось таке станеться з вами і ви вирішите, що ваша персона — це щось найголовніше для команди, вважайте: як лідер — ви мертвець.

2. Чванливість — ознака близького падіння

Загалом, в команді абсолютно немає місця для проявів вашого его. Позбавляйтесь цього якнайшвидше. Призначте якогось члена команди, який би відстежував використання вами таких слів, як «мною», «в мене», «я». Також нехай хтось стягує з вас десь доларів сто щоразу, коли ви випинатимете себе на перший план. Адже членам вашої команди знадобляться гроші на послуги консультанта, котрий допомагатиме їм «розгрібати» безлад, що залишиться після вас.

3. Творцем має бути кожний

Я на 100 відсотків переконаний, що лідери мусять твердо скеровувати людей у правильному напрямі, але коли справа доходить до формулювання візії та місії, вам слід долучити кожного до творчого процесу. Що б ви про це не думали, але гребці гребуть енергійніше, якщо їм довірили будівництво судна. Якщо лідери не спроможуться вселити в людей віру та ентузіазм, то більшу частину часу їм доведеться переконувати підлеглих піднятися разом з ними на борт корабля, а тому повноцінно займатися запровадженням стратегії ніхто не буде.

4. Не боятися успіху

Інколи доводиться зустрічати лідерів, які відверто не хочуть брати талановитих людей до своєї команди. При цьому в них завжди знаходиться купа аргументів на користь таких рішень. Але з командою недолугих вам ніколи не виграти жодного чемпіонату. Здобути перемогу можуть лише переможці. Тож ваше завдання вивести на поле найкращих гравців. Ні, не найкращих з тих, котрих вам вдасться знайти — найкращих взагалі. Якщо ж це важко зрозуміти — див. п. 2.

5. Не марнувати здібностей

Якщо ви поняття не маєте про те, на що здатні члени вашої команди, то лідер з вас, м’яко кажучи, ніякий. Бо для того, щоб люди не розхолоджувались, потрібно постійно створювати для них виклики, відповідно піднімаючи планку. Щойно ви довідалися, що хтось має талант у певній сфері, відразу поставте перед людиною завдання, яке б дало змогу задіяти її здібності. А в разі успіху — не забудьте винагородити підлеглого щонайменше увагою.

6. Жодних зайвих людей

Не вірте тим, хто говорить, що внутрішня конкуренція зміцнює вашу команду. Якщо внести до колективу «резервних» гравців, це не сприятиме тому, що ваші підлеглі послідовно гратимуть свою кращу гру кожного дня. Вони не відчуватимуть, що їм довіряють або принаймні цінують. Більше того, вони вважатимуть себе зайвими та непотрібними. «Якщо хтось інший може виконати те, що роблю я, то що я тут взагалі роблю?», — запитуватимуть вони себе.

Тенденція, коли лідери хочуть застрахуватися та призначають відповідальними за виконання певного завдання, наприклад, двох людей, завжди негативно впливає на ефективність, оскільки у підсумку за результат не відповідає ніхто. Люди швидко збагнуть, що корабель пливтиме і без їхньої активної участі. Саме тому великі організації страждають від браку ефективності.

За матеріалами "6 Incredible Team Building Ideas", LinkedIn.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності
Розум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрівРозум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)