Сім ключів до безперервного інноваційного мислення в командах
Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), засновник і CEO компанії Startup Professionals, вважає, що кожен бізнес, великий чи малий, потребує моделі для сприяння командним інноваціям, яка містить принаймні сім ключових елементів.
Інновації у підприємців-початківців і нових команд, як правило, виникають природним чином, але в міру зростання вашої компанії цей дух інновацій часто втрачається. Фокус зміщується на зменшення ризиків, створення повторюваних процесів і задоволення існуючих клієнтів. У результаті команди зосереджуються на відточуванні існуючих процесів, але стають вразливими до нових конкурентів і змін на ринку.
Визнані лідери ринку, в тому числі Джефф Безос з Amazon, працюють над тим, щоб стимулювати безперервні інновації, спонукаючи команди ініціювати більше інноваційних «експериментів» протягом певного дня, місяця чи року. Він пов’язує цей процес із невпинним успіхом і зростанням Amazon. Він змушує всі команди оцінювати існуючі архітектури та постійно переоцінювати основні аспекти свого бізнесу.
Сім ключів
Із мого досвіду, кожен бізнес, великий чи малий, потребує структури для сприяння командним інноваціям, яка містить щонайменше наступні ключові елементи.
1. Сприяти тому, щоб інновації сприймалися як позитивний виклик
За замовчуванням члени команди сприймають інновації як ризик, а ваші вимоги щодо стабільності та повторюваності — як стимул для опору змінам. Ви можете змінити це мислення, заохочуючи зміни та вимагаючи регулярних креативних та інноваційних рішень для внутрішніх і ринкових викликів.
2. Заохочуйте дивергентне командне мислення для розширення горизонтів рішень
Спонукайте кожного члена команди виходити за межі своєї природної сфери діяльності, щоб знайти ідеї та рішення, які можна застосувати до поточних викликів. Саме тут варто формувати команду з представників різних культур і бекграундів, щоб ваша команда генерувала унікальні ідеї з більшою часткою інноваційності.
3. Усуньте перешкоди, які стримують або пригнічують командні інновації
Ці перешкоди включають реальне або уявне покарання за порушення статус-кво, культуру мінімізації командних ризиків, найм на роботу за досвід, а не за навички та креативність. Я рекомендую вам дійсно прислухатися до відгуків членів команди і визнавати інноваційні зусилля в команді.
4. Надайте командам автономію у прийнятті рішень
Аби команди відчували себе комфортно в умовах інновацій, всі члени команди і група в цілому повинні мати можливість приймати рішення і швидко переходити до їх реалізації. Це означає, що кожен повинен мати чітко визначені ролі та обов’язки і можливість рухатися вперед, навіть якщо ви не зовсім згодні з рішенням.
5. Створюйте прототипи, проводьте експерименти та тестуйте з клієнтами
Дуже мало ідей чи рішень народжуються досконалими, і проблеми не можна легко побачити, не протестувавши їх у реальному світі. Навчіть команду очікувати численних поворотів і позбавте їх страху перед невдачею. Завжди визначайте креативні метрики успіху та вимірюйте прогрес команди на цьому шляху.
6. Завжди шукайте основну проблему, а не симптоми
Спроби інновацій, спрямовані на симптоми проблеми, зазвичай недовговічні як рішення, і їх швидко копіюють конкуренти. Спрямуйте енергію вашої команди на реалізацію рішень, а не просто на створення великого списку нових ідей. Зосередьтеся на викликах, які є найбільш важливими.
7. Вимагайте задокументованих планів для запропонованих інновацій
Конкретні плани є ключем до комунікації між членами команди та їхньої перевірки. Керувати змінами та повідомляти про них завжди складно, і важливо, щоб усі члени команди були зосереджені на одних і тих самих діях та очікували однакових результатів, а не працювали над власними припущеннями.
У сучасному волатильному та конкурентному бізнес-середовищі всі ваші команди потребують злагодженої роботи та регулярного впровадження інновацій, щоб процвітати та виживати. Це вимагає від вас та інших керівників нового лідерства, яке сприятиме формуванню правильного мислення та зміцненню довіри за допомогою відкритої та всеохоплюючої комунікації, а також нових стимулів і нового фокусу на правильному підборі кадрів.
Це може здатися складним завданням, але я запевняю вас, що його можна виконати, повернувшись до перспективи і мислення, які ви колись запровадили як засновник нового бізнесу. Не дозвольте сьогоднішнім можливостям вислизнути, не надихнувши свої команди тією пристрастю до інновацій, яку ви колись відчували.
За матеріалами Forbes.
Ілюстрація: dentsu.com
|