ІНСАЙТИ | Розмова з керівником 29 серпня 2019 р.

Сім запитань до CEO

За останні роки змінилося як робоче середовище, так і поведінковий стиль керівників. Зараз CEO — це не постать, що перебуває в якихось «піднебесних» кабінетах та з певною періодичністю (наприклад, щокварталу) звертається до «мас» із промовою. Більшість сучасних лідерів безпосередньо займаються практичними реаліями бізнесу та воліють тримати двері відкритими (а то й взагалі «руйнують стіни», відмовляючись від особистого кабінету).

Сім запитань до CEO «Тому розмова з гендиректором для пересічного працівника — не щось надзвичайне, а реальна можливість; більше того, це те, що заохочується багатьма організаціями», — пише Вінс Форрінгтон (Vince Forrington), публіцист компанії Jostle. Він надає рекомендації, що, на його погляд, слід врахувати, аби опинившись один-на-один з CEO, мати по-справжньому змістовну розмову та справити хороше враження.

По-перше, варто пам’ятати, що розмова з керівником — це не сесія запитань і відповідей, йдеться про можливість встановити з ним особистий зв’язок. Тому не «випалюйте» запитання так, ніби у вас був заготовлений контрольний перелік. Тим більше не намагайтеся ставити кілька запитань одночасно (це може здаватися очевидним, але таке трапляється, особливо коли людина нервується). Ніколи не запитуйте щось лише тому, що, як ви вважаєте, це потрібно запитати. Нещирість розпізнається дуже легко і ніколи не сприяє конструктивності розмови. І, навпаки, якщо вами рухатиме щирість, то навіть найпростіші запитання сприйматимуться позитивно.

Ось деякі запитання, які допоможуть вам краще зрозуміти і бізнес, і керівника як особистість, а також показати себе з найкращої сторони.

1. Якою, на вашу думку, є основна сильна сторона нашої компанії?

Розпочинаючи розмову з цього запитання (яке, власне, стосується одного із розділів SWOT-аналізу), ви показуєте, що вас цікавить компанія в цілому, а не лише питання, пов’язані з вашим підрозділом.

2. Які головні цілі ви поставили перед організацією?

Таким чином ви краще зрозумієте, як лідери бачать майбутнє компанії, та що, на їхню думку, є найважливішим для бізнесу. А також продемонструєте, що хочете знати, не тільки те, що відбувається в даний час, але й — як розвиватиметься організація у тривалій перспективі.

3. Що ще я можу зробити в рамках своєї ролі, аби допомогти втілити ці цілі?

Так ви покажете свою готовність докладати максимум зусиль задля успіху компанії. Ключовим тут є слово «ще», яке показує: ви розумієте, що мусите для цього зробити, але хочете вийти за межі того, що від вас очікується.

4. Яким був ваш шлях на найвищу посаду?

Коротка розповідь керівника про свій кар’єрний шлях дасть змогу побачити його в новому світлі та зрозуміти як людину. А, крім усього, історії успішних людей можуть надихати та мотивувати. Наприклад, Річард Бренсон (Richard Branson), засновник та гендиректор Virgin Group (людина, яка не закінчила навіть школу, не кажучи вже про університет), пояснює свій успіх (а зараз Virgin контролює понад 400 компаній по цілому світу) переконанням: якщо вами рухає захопленість — можливо досягти досконалості у всьому.

5. Чому ви заснували цю компанію (або чому захотіли стати її CEO)?

Відповідь на це запитання допоможе зрозуміти — ваш керівник більшою мірою кмітливий бізнесмен, який вміє вибрати успішну організацію, або закоханий у справу підприємець, котрий збудував компанію своєї мрії (а може і перше, і друге разом)? У будь-якому разі ви маєте шанс отримати цінні бізнес-знання.

6. Які найбільші перепони вам довелося долати?

Дізнавшись про перешкоди, з якими стикався ваш керівник на різних етапах своєї кар’єри, ви зможете краще зрозуміти його внутрішні рушії, а, крім цього, ймовірно, отримати ідеї та натхнення, що допоможуть долати аналогічні виклики у своєму професійному чи особистому житті.

7. Які ваші особисті захоплення?

Не виключено, що запитавши, чим любить займатися CEO у свій вільний час, ви отримаєте відповідь, яка вас здивує. Джерелом натхнення для лідера можуть бути як звичні, так і не дуже звичні речі: наприклад, колишній гендиректор Yahoo! Марісса Маєр (Marissa Mayer) любить випікати кекси, а Джейсон Кінгслі (Jason Kingsley), ексцентричний CEO Rebellion Developments, захоплюються відтворенням середньовічних лицарських турнірів. А, можливо, ви дізнаєтесь про те, що керівник вашої компанії, має такі ж хоббі, як і ви.

За матеріалами "7 questions to ask your CEO", Jostle Blog.

Ілюстрація: Grey Vaisius



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)