Найбільші омани про перебування в ролі лідера
Джерело: @truebusiness
Без належної підготовки або напряму багато з новоспечених менеджерів стереотипно мислять про управління, — і це може не тільки не посприяти продуктивній роботі команди, а й дати зворотний ефект, запевняють Кері Купер (Cary Cooper) і Стефан Штерн (Stefan Stern), співавтори книги Myths of Management: What People Get Wrong About Being the Boss ("Міфи менеджменту: у чому люди помиляються, перебуваючи в ролі боса").
Не дивно, що більшість людей без досвіду мислять стереотипами і загальноприйнятими кліше. Вони вважають, що саме так і поводяться управлінці. Це означає, що найчастіше вони спираються на поширені помилки в спробі пустити пил в очі.
Існує безліч міфів, які ми могли б зруйнувати, але ми вирішили виділити лише найголовніші з них.
Бути на вершині дуже важко
Начальники мають більше свободи, більше заробляють, вони можуть дозволити собі водіїв і асистентів, поїздки в бізнес-класі і дорогі готелі. Погодьтеся, не найскладніше існування. Тим, хто нижче за рангом, доводиться набагато складніше, і боси не повинні про це забувати.
Просто будь собою
Коли ви обіймаєте високу посаду, то бути собою не завжди достатньо. Ви повинні рости і розвиватися. Автентичність може бути лише виправданням ліні. Не вдавайте із себе когось, але і не обмежуйте себе. Експериментуйте з новими підходами до роботи і шукайте спосіб досягти успіху в ролі лідера.
Люди ненавидять зміни
Насправді люди прекрасно справляються зі змінами. Іноді вони їм навіть подобаються. Чого люди не люблять, так це необгрунтовані, незрозумілі та ідіотські зміни. Впроваджуйте їх у процес і, можливо, вони будуть цьому дуже раді. Зміни чого завгодно можуть йти на користь, якщо несуть у собі амбітну ціль вдосконалення.
Існує «єдино правильний спосіб» управління
Не слухайте так званих «провидців», які стверджують що знайшли «той самий і єдино правильний спосіб» управління. Ситуації змінюються, а вони в бізнесі у всіх різні. Оцінюйте їх і пристосовуйтеся до них кожного разу.
Лідерство набагато важливіше менеджменту
Існує тенденція сприймати лідерство як елемент, який відповідає за повну картину дій — стратегію і концепцію, в той час як менеджмент вважається банальною річчю, яка лише іноді на щось впливає. На ділі ж, будь-який керівник повинен вміти і вести за собою, і вміти управляти.
Виграє той, у кого краща стратегія
Великі ідеї — це прекрасно. Але хтось повинен втілювати їх в життя. Компанія з посередньою стратегією, що відмінно справляється зі своїми обов'язками, завжди переможе конкурента з відмінною стратегією і нульовою реалізацією.
Лідерами народжуються, а не стають
Будь-хто може домогтися прогресу в лідерстві. Остерігайтеся так званих «природжених» лідерів, які вважають, що їм нема чому вчитися. Щоб прогресувати, потрібно працювати. Лідерами зазвичай стають завдяки досвіду, а не просто народженню.
Скоро роботи залишать вас без роботи
Ні, цього не станеться. Прогнози дійсно звучать страхітливо — 25% робочих місць незабаром будуть зайняті роботами. Але насправді цього ніхто не знає напевно, є лише припущення. Ми завжди були готові до впровадження нових технологій і будемо готові знову. Нам насправді потрібно підвищувати кількість роботів, а не урізати її. Ми будемо працювати разом з ними, але вони не займуть наші місця.
Щорічна атестація співробітників важлива
Менеджмент має бути безперервною бесідою, а не щорічним боєм і полем для звинувачень. Не тримайте в собі невдоволення цілий рік. Відмовтеся від щорічних перевірок і спілкуйтеся з усіма як зазвичай. Все більша кількість бізнесменів відмовляється від подібних непотрібних і контрпродуктивних «показових розбірок».
За матеріалами "The 10 biggest misconceptions about being a leader", BBC.
Ілюстрація: Mark Airs — Ikon Images/Getty Images
|