Книги повинні змінитися
При сучасному шаленому розвиткові носіїв інформації, книга надалі залишається доволі важливим джерелом. Та чи не слід видавцям двічі подумати, перед тим, як визначити, яка саме інформація потрапить до книги? Адже саме це визначатиме, чи буде книга популярною і до неї звертатимуться знову і знову або вона потрапить на полицю (добре, якщо не у смітник). Наведемо лише один приклад розміщення невдалої інформації у книзі.
Два лідируючі підприємці доводять у книзі Never bet the farm, що підготовка до невдач та використання спеціальної структури, яка могла б допомогти зниженню ризику та спростити прийняття рішень, призведе до успіху. Вони заперечують думку, що існує певний ідеальний тип підприємця і показують, що успіх може бути впроваджений так само, як і, скажімо, бізнес-план. Never bet the farm, як стверджують самі автори — простий і доступний інструмент для кожного починаючого підприємця, а також тих людей, які остерігаються ризику.
Проте, коли звертатися до книги безпосередньо, вона викликає чимале незадоволення — у 80-сторінковому розділі ресурсів, 60 сторінок віддано під список університетів, які можуть допомогти підприємцям. Очевидно, що такі розділи не повинні більше з'являтися у книгах. Читачі лише один раз звернуться до цієї книги у пошуках інформації, і, знайшовши потрібну для себе стрічку, назавжди відкладуть її на полицю. Чи не означає це, що подібна інформація повинна бути доступна постійно у режимі он-лайн? Зрештою, чи не для цього існує Інтернет?
Заувага до видавців: Інтернет надає людям можливість доступу до інформації. Проте, до сих пір книга залишається потрібною річчю. Слід завжди думати, перед тим, як вирішити, яку саме інформацію слід вносити в книгу, а яку — ні.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800ceoread.com/blog/.
|