ІНСАЙТИ | Лідерство 20 лютого 2020 р.

Стиль лідерства: між викликом та підтримкою

Джерело: kmbs journal

Кожен лідер у спілкуванні з працівниками робить вибір: яким буде його стиль. Для того щоб люди могли реалізувати свій потенціал найкращим чином, необхідно підібрати правильну пропорцію між викликом та підтримкою.

Якщо підтримки буде занадто мало, а виклику забагато — працівники будуть знаходитись у стані стресу, не матимуть енергії. Якщо ж буде забагато підтримки і замало виклику — їм буде надто комфортно, вони не відчуватимуть поклику для дій, це сповільнюватиме розвиток.

Таким чином, потрібен баланс між підтримкою і викликом — і залежить він не від особистих уподобань лідера, а від людини, з якою керівник має справу.

Як правило, ми ставимося до інших, як до себе. Скажімо, якщо управлінцю подобається кидати виклики собі, то він буде діяти так само по відношенню до своїх працівників. Також ми дивимось на інших крізь призму власних уподобань щодо балансу виклику та підтримки. Наприклад, схильні до виклику лідери вважають, що ті, кому потрібно багато підтримки, — занадто м’які. А керівник, який сам потребує підтримки, може називати зарозумілими й жорсткими працівників, яким до вподоби виклик.

Оптимальний баланс між підтримкою і викликом залежить не від особистих уподобань лідера, а від людини, з якою керівник має справу

Лідеру варто визначити, до чого він тяжіє. Якщо уявити континуум, де ліворуч буде підтримка, а праворуч виклик — то де ваше місце на цій осі?

На наступному кроці варто запитати своїх працівників — де вони бачать вас? Вони вважають, що ви частіше підтримуєте їх чи кидаєте їм виклик? Що саме ви робите, аби вони відчували підтримку? Як саме ви кидаєте їм виклики? Можна навіть провести анонімне опитування — щоб упевнитись, що працівники дадуть чесні відповіді.

Далі потрібно відмітити на тій же осі ту пропорцію виклику та підтримки, яку відчувають з вашого боку люди. І порівняти її з попередньою відміткою — вашим власним сприйняттям. Чи співпадають вони?

Нарешті, варто запитати людей — якою б вони хотіли бачити цю пропорцію у свого керівника? І подумати — що ви могли б змінити у своїй поведінці, щоб наблизити реальне значення до такого, що є ефективнішим для команди?

За матеріалами "The Secret to Bringing Out the Best in Others", Leadership Freak.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)