Як покращити залученість співробітників
Джерело: kmbs
Якщо керівник прагне збільшити потік ідей, покращити загальну ефективність праці та зробити так, аби підлеглі ставились до бізнесу, як до свого власного, йому потрібно змінити деякі аспекти поведінки. Причому як співробітників, так і своєї. Почати можна, вважає менеджмент-консультант Арт Петті (Art Petty), з наведених нижче кроків.
Арт Петті
(Art Petty)
|
1. Регулярно розповідайте підлеглим про цілі та результати компанії. Не обмежуйтесь єдиною на рік стратегічною сесією, де топ-менеджери надають людям розпливчату інформацію про прибутки бізнесу. Натомість покажіть співробітникам, які основні показники використовує організація, та поясніть, як саме вони впливають на компанію.
Так само корисно залучити людей до формулювання організаційних цілей. Якщо ви надасте їм справжню можливість висловитись та вислухаєте їх — то це суттєво вплине на їх мотивацію.
2. Вчіть своїх людей основам бізнесу. Далеко не всі співробітники розуміють специфічні терміни та показники. Багатьом керівникам здається, що це і не потрібно. Але якщо витратити час на підвищення бізнес-грамотності своїх підлеглих, в майбутньому вони зможуть стати більш корисними для вас. Крім того, їх ентузіазм піде в гору — адже вони побачать, що керівник ставиться до них з усією серйозністю.
3. Поділіться (та поцікавтесь) інформацією про конкурентів з підлеглими. Найкраще для цього підійде інструмент PESTEL-аналізу (коли група розглядає політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні та правові фактори, що впливають на бізнес). Співробітники мають розібратись, на якому ринку працює компанія, хто є її конкурентами. Це потрібно повторювати періодично — адже ситуація змінюватиметься. З кожною наступною зустріччю підлеглі, ймовірно, надаватимуть вам все більше корисної інформації.
4. Дайте співробітникам почути клієнтів. У багатьох компаніях лише ті співробітники, які безпосередньо спілкуються з клієнтами, мають інформацію про їхні потреби та побажання. Варто виправити цю ситуацію. Наприклад, провести зустрічі з клієнтами для працівників. Задача керівника — переконатись, що усі співробітники мають доступ до інформації про потреби клієнтів.
5. Почніть залучати більш широке коло підлеглих до формування стратегії. Треба розуміти, що це — не разова подія, а цілісний процес. Варто почати з того, щоб донести до усіх менеджерів компанії детальну інформацію про стратегію, а потім у співпраці з ними створіть механізм, який дозволить їм ставити питання та пропонувати ідеї.
6. Переконайтесь, що у людей є можливість реалізовувати нові ідеї. Результатом усіх попередніх кроків може стати більший потік нових ідей та пропозицій від підлеглих. Для того щоб їх ентузіазм лише зростав, треба надати співробітникам можливість втілювати ідеї в життя. А потім, через деякий час, вимірювати результат і звітувати про нього.
За матеріалами "Art of Managing—Don’t Set Artificial Limits on Employee Involvement", Management Excellence by Art Petty.
|