Співробітники: Найбільша цінність чи найбільший ризик?
Марк Сміт (Mark Smith), консультант з управління та професор з бізнесу у Corinthian Colleges, Inc., намагається відшукати відповідь на запитання, чи справді співробітники є найбільшою цінністю для компанії і в яких випадках вони можуть стати для неї найбільшим ризиком.
Марк Сміт
(Mark Smith)
|
Численні компанії стверджують, що "працівники є їхнім найбільш цінним активом". Але насправді мало хто з них вірить у власні слова, не кажучи вже про те, щоб здійснювати конкретні дії, які б доводили це твердження.
Дайте відповідь на запитання: коли останній менеджер чи супервайзер у вашій компанії був просунутий на вищу посаду, чи пройшов він необхідні тренінги та навчальні курси для отримання нових компетенцій?
За даними Corporate Learning Factbook, компанії витрачають близько $1200 на навчання кожного співробітника. Але тільки близько 20% від цієї суми витрачається на управлінське навчання. Звісно, деякі організації інвестують більше, ніж інші. Але загальні показники залишаються такими, як наведено вище.
Вартість "плинності" кадрів надзвичайно висока. Сам по собі низький рівень компетентності менеджера може й не суперечити політиці компанії, але саме він дуже часто стає причиною підвищення плинності кадрів. Більшість працівників, які покинули компанію "за власним бажанням" признаються, що зробили це через "поганого керівника".
Численні теоретики бізнесу не втомлюються говорити про важливість найму "правильних людей". Але мало хто пише про те, що робити з цими людьми, коли вони вже працюють у вашій компанії. А особливо рідко згадується, що низький рівень управління призводить до того швидкого відтоку найцінніших людей.
Дослідження Gallup показує, що близько 65% працівників звільняються саме через своїх безпосередніх начальників. "Я покинув не роботу, я покинув свого боса", — стверджують вони.
Інвестиції в навчання
Розвиток та визнання можуть суттєво допомогти, але ефективне управління передбачає наявність цілком конкретних лідерських навичок, які не можуть з'явитися на порожньому місці. Саме тому управлінське навчання є не просто "примхою", а ключовим аспектом ефективної системи розвитку менеджерів. І хоча деякі компанії до сих пір вважають кошти, виділені на навчання, витратами компанії, найбільш просунуті з них вже зрозуміли, що насправді це інвестиції, які в майбутньому багатократно окупляться.
Ось лише далеко не повний перелік дисциплін, з якими варто ознайомитися кожному менеджерові:
- Коучінг
- Комунікації
- Управління конфліктами
- Консультування
- Прийняття рішень
- Диверсифікація
- Трудове право
- Основи лідерства
- Мотивація
- Оцінка результативності
- Вирішення проблем
- Управління часом
Безперечно, для створення дієвої системи розвитку лідерів будуть необхідні чималі ресурси, але результат вартий інвестицій!
За матеріалами "Are employees your greatest asset or biggest risk?", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|