ІНСАЙТИ | Бізнес-мислення 22 грудня 2011 р.

П'ять способів досягнути статусу відомого бізнес-мислителя

Джефф Хейден (Jeff Haden), відомий автор, який написав більше 30-ти книг, ділиться п'ятьма принципами досягнення статусу відомого бізнес-мислителя. "У кожного є ідеї, — стверджує він, — але тільки те, як ви їх впроваджуєте, має значення".

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)
Кожен може досягнути вершини у своїй сфері чи галузі. Але не варто сподіватися, що шлях до досконалості буде легким.
  1. Починати потрібно з дій, а не з розмов. Ідеї є у кожного. Саме тому вони, як правило, нічого не варті. Але порожні слова коштують ще менше. Кожен успішний бізнес-мислитель зумів досягнути свого статусу тільки тому, що йому вдалося перетворити слова на конкретні дії.

    Чи зміг би Тоні Шей (Tony Hsieh) стати провідним мислителем в сфері клієнтського сервісу, якби його робота в Zappos не стала причиною вибухоподібного зростання останньої?

    Візіонер без практичного втілення своїх ідей — це як дерево, яке падає в лісі, здіймаючи багато гуркоту, але ніхто цього не чує.

  2. Якщо всі погоджуються з вами — значить ви говорите про те, що вони знають і без вас. Більшість з нас у бізнесі послуговуються стандартними принципами. Їхня реалізація може дещо відрізнятися, але суть залишається однаковою. Щоб претендувати на статус бізнес-мислителя, ви повинні запропонувати щось абсолютно нове. І це означає, що у світі завжди будуть люди, які не погоджуватимуться з вами. Навіть якщо ви багатократно доведете дієздатність своєї ідеї.

  3. Починайте з малого. Wall Street Journal навряд чи погодиться написати статтю про вас відразу після вашої появи. Але деякі спеціалізовані блогери з радістю розкажуть про вас своїй аудиторії. Особливо, якщо ви запропонуєте їм цікаву історію. Якщо ж ви принципово хочете починати своє сходження "одразу з вершини" — ви ніколи не почнете.

  4. Змиріться з думкою, що протягом певного часу вас ніхто не слухатиме. Це абсолютно нормально. Провідні мислителі не тільки мають великі ідеї, але й вміють доносити свої ідеї до публіки. Вам потрібно навчитися писати і говорити так, щоб аудиторія слухала вас із захопленням і розповсюджувала ваші ідеї.

  5. Ви самі повинні бути на 100% впевнені, що ваша ідея варта уваги. Якщо ви працюєте консультантом, тоді статус провідного бізнес-мислителя може вилитися у пряме зростання вашого прибутку. Але в більшості випадків цей статус не дає нічого, окрім задоволення власного его. Тому дуже важливо дати собі відповідь на запитання, чи дійсно ви вірите у власну ідею і чи готові інвестувати час та зусилля в її розвиток.

За матеріалами статті "5 Ways to Be Known as a Groundbreaking Thinker" Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)