ІНСАЙТИ | Бізнес-мислення 22 грудня 2011 р.

П'ять способів досягнути статусу відомого бізнес-мислителя

Джефф Хейден (Jeff Haden), відомий автор, який написав більше 30-ти книг, ділиться п'ятьма принципами досягнення статусу відомого бізнес-мислителя. "У кожного є ідеї, — стверджує він, — але тільки те, як ви їх впроваджуєте, має значення".

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)
Кожен може досягнути вершини у своїй сфері чи галузі. Але не варто сподіватися, що шлях до досконалості буде легким.
  1. Починати потрібно з дій, а не з розмов. Ідеї є у кожного. Саме тому вони, як правило, нічого не варті. Але порожні слова коштують ще менше. Кожен успішний бізнес-мислитель зумів досягнути свого статусу тільки тому, що йому вдалося перетворити слова на конкретні дії.

    Чи зміг би Тоні Шей (Tony Hsieh) стати провідним мислителем в сфері клієнтського сервісу, якби його робота в Zappos не стала причиною вибухоподібного зростання останньої?

    Візіонер без практичного втілення своїх ідей — це як дерево, яке падає в лісі, здіймаючи багато гуркоту, але ніхто цього не чує.

  2. Якщо всі погоджуються з вами — значить ви говорите про те, що вони знають і без вас. Більшість з нас у бізнесі послуговуються стандартними принципами. Їхня реалізація може дещо відрізнятися, але суть залишається однаковою. Щоб претендувати на статус бізнес-мислителя, ви повинні запропонувати щось абсолютно нове. І це означає, що у світі завжди будуть люди, які не погоджуватимуться з вами. Навіть якщо ви багатократно доведете дієздатність своєї ідеї.

  3. Починайте з малого. Wall Street Journal навряд чи погодиться написати статтю про вас відразу після вашої появи. Але деякі спеціалізовані блогери з радістю розкажуть про вас своїй аудиторії. Особливо, якщо ви запропонуєте їм цікаву історію. Якщо ж ви принципово хочете починати своє сходження "одразу з вершини" — ви ніколи не почнете.

  4. Змиріться з думкою, що протягом певного часу вас ніхто не слухатиме. Це абсолютно нормально. Провідні мислителі не тільки мають великі ідеї, але й вміють доносити свої ідеї до публіки. Вам потрібно навчитися писати і говорити так, щоб аудиторія слухала вас із захопленням і розповсюджувала ваші ідеї.

  5. Ви самі повинні бути на 100% впевнені, що ваша ідея варта уваги. Якщо ви працюєте консультантом, тоді статус провідного бізнес-мислителя може вилитися у пряме зростання вашого прибутку. Але в більшості випадків цей статус не дає нічого, окрім задоволення власного его. Тому дуже важливо дати собі відповідь на запитання, чи дійсно ви вірите у власну ідею і чи готові інвестувати час та зусилля в її розвиток.

За матеріалами статті "5 Ways to Be Known as a Groundbreaking Thinker" Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаногоДисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаного
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)