Сила гібридного мислення
Д'ю Патнайк
(Dev Patnaik)
|
Багато статей сьогодні намагаються звернутися до лідерів бізнесу з різноманітними порадами. Їх тематика зазвичай зводиться до наступного:
- як залучати/утримувати таланти;
- як досягнути зростання;
- як бути інноваційними.
Як стверджує Д'ю Патнайк (Dev Patnaik), засновник консалтингової компанії Jump Associates, всі ці виклики виглядають різними, хоча насправді такими не є. Їх можна досягати як єдину ціль.
"Ми звикли думати, що інновації проявляються з новими продуктами та сервісами, але насправді було доведено, що весь секрет полягає у розкритті креативності вашого персоналу", — пояснює Патнайк. І додає: — "Вам не потрібно наймати "розумніших" людей. Все, що вам потрібно — це надихнути своїх підлеглих та допомогти їм розкритися. А справжній виклик полягає в тому, як обрати правильний шлях із 10 000, які запропонують ваші співробітники".
Кожна компанія, яка прагне досягнути значного зростання чи амбітних цілей, за своєю природою повинна бути допитливою і прагнути розкрити невідоме. Високі прибутки ніколи не стають наслідком роботи над тим, що всі й так знають. Але якщо вам вдасться об'єднати ідеї кількох людей з метою досягнути зростання — тоді успіх може посміхнутися вам.
Патнайк став співавтором книги: "Створені для турботи: Як компанії досягають успіху, створюючи емпатію" (Wired to Care: How Companies Prosper When They Create Widespread Empathy) і продовжує працювати над ще однією книгою з центральною ідеєю гібридного мислення.
У загальному культури залишаються дуже розрізненими. Наприклад, у Великобританії та Франції спрямування кар'єри часто визначається ще у школі. З тією ж проблемою стикаються і індійські ІТ-компанії. Таким компаніям чудово вдається вирішувати проблеми, але вони практично не пристосовані для розвитку та зростання.
Тому Патнайк наголошує, що найважливішою навичкою успішного генерального директора є здатність зосереджувати увагу на розвитку креативності. Він повинен спонукати своїх людей вирішувати значні виклики.
Найкращим же типом людей, які здатні справитися з викликами зростання є "гібридні" мислителі. Наприклад, сам Патнайк за освітою є інженером, який займається бізнес-стратегією, при цьому вивчаючи антропологію у Стенфорді. "Найбільш ефективними людьми в компанії є ті, які водночас є гуманістами, технологами та капіталістами", — переконаний Патнайк.
За матеріалами "The Power Of Hybrid Thinking", Forbes.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|