Найпотужніше слово, яке має бути на озброєнні керівника
Попри весь свій професіоналізм і політкоректність на сучасних робочих місцях ми іноді випускаємо з уваги той факт, що люди дійсно хочуть, аби їх цінували, і іноді простого «дякую» для них цілком достатньо, — запевніє Бернард Марр (Bernard Marr), засновник і СЕО Advanced Performance Institute, автор кількох бізнес-бестселерів про підвищення ефективності бізнесу.
Бернард Марр
(Bernard Marr)
|
Моя дуже близька подруга Елеонора — вчитель і, ймовірно, одна з найбільш добросовісних і працьовитих людей, яких я знаю. Елеонора не просто відповідає всім професійним вимогам — вона виходить далеко за рамки того, що від неї чекають. Кожен день вона хоче бути впевненою в тому, що завдяки своїм зусиллям розкриває найкраще в кожній дитині свого класу. Вона з величезним натхненням планує свої заняття з дітьми; за цією справою вона може засиджуватися допізна — допоки не буде повністю впевненою в тому, що вони будуть цікавими і захоплюючими.
Всі відгуки про її роботу, оцінки та офіційні характеристики визначали її як видатного співробітника. Однак, на подив багатьох, Елеонора покинула роботу, яку вона так любить. Причина — вона відчувала, що її цінують надто мало. Замість всіх цих безликих, байдужих, зроблених ніби за шаблоном відгуків, все, що вона хотіла, — трохи людської вдячності... Але вона її так і не отримала.
Тепер наша місцева школа і діти переживають величезну втрату, оскільки у тих людей, під чиїм підпорядкуванням перебувала Елеонора, не знайшлося для неї доброго слова. Вони не навчилися чинити по-людськи. Вони не зробили одну просту річ, яку наші мами вчили нас робити, коли ми були дітьми: вони не сказали «дякую».
Зробіть «дякую» частиною вашого словникового запасу.
Мері Кей Еш (Mary Kay Ash), бізнес-леді, за якою стоїть одна з найуспішніших компаній (завдяки адресному маркетингу), говорила: «Існує дві речі, яких люди бажають більше, ніж сексу і грошей, — визнання і похвала».
Ви можете подумати, що це зовсім не революційна порада з питань управління, але запитайте себе: як часто ви говорите своїм співробітникам або людям, з якими ви працюєте, спасибі? Коли ви востаннє вдавалися до цих слів?
Якщо часу з тих пір пройшло більше, ніж вам би хотілося, ось деякі поради, які допоможуть зробити похвалу і визнання вашою звичкою.
- Зробіть похвалу і визнання частиною вашого розкладу. Виділіть 10 хвилин на тиждень, щоб сказати дякую вашим колегам і підлеглим. Це може бути коротке повідомлення на електронну пошту з подякою за їхню роботу чи внесок у загальну справу.
- Не забудьте ставити в копію інших керівників. Це чудово — дякувати людям за їхню працю, але ваша похвала додасть у вазі, якщо їхній безпосередній начальник також буде знати, що вони виконали велику роботу.
- Формуйте культуру висловлення вдячності співробітникам, виділяючи час на нарадах на те, щоб самим подякувати колегам і підлеглим, а також заохотити співробітників у їх прагненні подякувати один одному. Якщо вони бачать, що ви це робите, вони, швидше за все, послідують вашому прикладу.
- Пишіть від руки листи подяки в міру можливості. Уявіть собі, як будуть здивовані ваші клієнти або постачальники, коли отримають від вас рукописне послання. У наш цифровий час такий персональний підхід означає більше, ніж будь-коли.
- Ви напевно чули фразу «Хвали при всіх, лай наодинці» — і це хороше правило для наслідування. Коли є така можливість, визнайте заслуги співробітників перед їх колегами для досягнення більшого ефекту.
Виробник іграшок Mattel має цілу програму визнання індивідуальних заслуг співробітників під назвою «Захоплені відгуки» (Rave Reviews), за допомогою якої працівники компанії можуть вручати один одному свідоцтво про визнання заслуг, котрий дає право випити безкоштовну каву або газовану воду в кафетерії компанії. American Airlines пропонує пасажирам, які часто літають (клієнтам компанії), можливість роздавати нагороди («оплески») працівникам, які роблять все можливе і неможливе. Це цікаві способи зробити визнання заслуг частиною повсякденного життя. Але також існує небезпека того, що вони можуть перетворитися переважно в організаційні процеси і перестануть бути суто особистими повідомленнями.
Отже, переконайтеся в тому, що ваше наступне «дякую» буде наповнено реальним змістом і буде повідомленням від однієї людини іншій.
За матеріалами "The 2 Most Powerful Words A Manager Can Use", LinkedIn.
|