ІНСАЙТИ | Продуктивність 10 вересня 2012 р.

Зв'язок між тишею та продуктивністю

Роберта Метьюсон (Roberta Matuson), генеральний директор компанії Human Resource Solutions та широко відомий експерт з питань підвищення прибутковості та максимізації результативності працівників, розповідає, чому саме ті співробітники, яких найменш помітно, часто виявляються найбільш продуктивними, і навпаки.

Роберта Метьюсон (Roberta Matuson)
Роберта Метьюсон
(Roberta Matuson)
Іноді ми забуваємо, що найбільш продуктивні люди в компанії зовсім не ті, хто створює найбільше "галасу". Практика доводить, що найбільш ефективними та результативними виявляються працівники, яких практично непомітно.

Ось чому так відбувається...

Тиша допомагає краще сфокусуватися. Досить важко сфокусуватися на роботі, коли ви постійно з кимось спілкуєтесь. Вам може здаватися, що комунікація з колегами — це дуже важливий аспект роботи, але насправді часто виявляється, що це банальна втрата часу.

Тиша заспокоює тих, хто вас оточує. Люди, які поводяться тихо, мають здатність заспокоювати своїх колег. Наприклад, коли всі перебувають у стані стресу, бо здається, що команда не зможе закінчити роботу до закінчення дедлайну, то саме тихі і спокійні люди, які просто займаються своєю справою, вдихають найбільший ентузіазм в інших.

Тихі люди виглядають впевненіше. Вам не потрібно нічого нікому доводити, коли ви впевнені у власних силах, компетенціях та правоті. Ви знаєте, що ви відмінно справляєтесь зі своєю роботою і всі інші це також помічають. А отже вам немає сенсу бути "гучним".

Бути тихим означає думати перш, ніж говорити. Тихі люди часто виявляються дуже вдумливими та інтелектуальними. Вони обдумують, перш ніж щось сказати. І це справжня знахідка для лідера — працівники, які добре подумають, перш ніж витрачати їхній дорогоцінний час.

Тихі люди більш глибоко досліджують проблему та з більшою ймовірністю знаходять рішення. Натомість "гучні" співробітники часто кидаються від проекту до проекту і ставляться до кожного завдання дуже поверхнево.

Тому наступного разу, коли ви будете оцінювати результативність команди, не забудьте звернути увагу на найменш помітних "тихих" її учасників.

За матеріалами "The Link Between Quietness And Productivity", Fast Company.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)