Як підвищити організаційну стійкість: 4 тактики
Навіть у розпал рецесії 2008-09 років фінансово стійкі компанії показали EBITDA на 25 пунктів вище, ніж їх нестійкі представники, і продемонстрували помітно вищий рівень відновлення. Але в майбутньому організаційна стійкість матиме не менше значення для успіху.
Під час сум’яття бізнес-спільнота прагне зосередитися на безперервності — у свою чергу підкреслюючи ефективність. І перше і друге мають вирішальне значення. Однак, якщо ви витягували якісь уроки з фінансової кризи 2008 року, було б розумніше подумати про те, наскільки стійкість є ключем до довгострокового успіху. Навіть у розпал кризи стійкі компанії показали EBITDA на 25 пунктів вище, ніж їх «нестійкі» представники, і продемонстрували помітно краще відновлення. У значній мірі це було пов’язано з підготовкою бізнесу, оскільки «стійкі» компанії вжили заходів щодо скорочення необслуговуваних активів, зміцнення балансів, скорочення витрат і встановлення пріоритетів в інвестиціях, орієнтованих на клієнта.
Однак створення успішної компанії вимагає не тільки стійкості, орієнтованої на бізнес (подумайте про скорочення витрат або зміну процесів). Це також включає в себе організаційну стійкість: силу ваших людей і те, як вони будуть керувати і вести компанію вперед.
4 тактики підвищення організаційної стійкості
Covid-19 підсилив потребу в стійкості як бізнесу, так і організації. Ті, хто стоїть біля керма бізнесу, повинні не тільки знайти способи подолати невизначеність і передбачити зміни, а й сприяти стабільності всієї компанії. Якщо ви хочете це зробити, зосередьтеся на наступних областях.
1. Лідерство. Кризи часто вражають компанії відразу в багатьох сферах, будь то команди, комунікації або операції. Не маючи правильного мислення, лідери щосили намагаються знайти істинний напрямок, щоб допомогти кожному побачити минуле в теперішньому. Занурення лідерів у подібний досвід (за допомогою моделювання та планування сценаріїв) може допомогти зрозуміти, як долати кризи, ставити чіткі цілі і діяти комплексно, що, як показують дослідження, стає все більш для них важливим. Крім цього, лідерські групи можуть також заохочувати відкритий обмін ідеями і створювати нові мережі.
2. Фізичні особи. Навіть якщо Covid-19 виключити з рівняння, в житті співробітників не бракує стресових факторів. Три чверті людей зізнаються, що відчувають вигоряння на роботі, а 40% пов’язують це з Covid-19. Аналогічним чином, більше третини працівників останнім часом працювали довше. Щоб підтримувати загальну організаційну стійкість, компанії повинні починати з нижнього рівня, забезпечуючи працездатність своїх співробітників. Маючи це на увазі, пропонуйте можливості для спілкування з професійними коучами. Надайте доступ до платформ або додатків (наприклад, TaskHuman), які забезпечують різноманітну персоналізовану підтримку. Ви також можете ввести тренінг усвідомленості і озброїти менеджерів навичками, які допоможуть їм краще брати участь в особистих бесідах.
3. Команди. Перехід від ієрархічної до плоскої структури виявився корисним для багатьох організацій. Zappos, наприклад, запровадила холакратію ще в 2014 році, і члени її команди вирішили вести себе як внутрішні «малі підприємства». Можливо вам і не потрібно так радикально реорганізуватися, як Zappos, але це допомагає переосмислити корпоративну структуру, щоб стимулювати командну роботу. Крім того, інвестуйте в інструменти для спільної роботи, такі як Slack або Yammer, і заохочуйте співробітників звертатися до колег, з якими вони зазвичай не хотіли б ділитися своїми знаннями.
4. Таланти. Covid-19 привернув більше уваги до управління талантами і забезпечення безперервності бізнесу, оскільки співробітники «залишали будівлю» — і багато з них назавжди. Один CEO провідної китайської страхової компанії зробив кроки для вирішення проблеми незадоволеності роботою шляхом інвестування в навчання і розвиток співробітників, мотивуючи це тим, що постійне навчання сприятиме зростанню після припинення пандемії. Це надійна відправна точка, але зробіть ще один крок і внесіть культурні зміни, які генерують, втягують і розширюють можливості талантів. Зосередьтеся на зміцненні талантів співробітників в їх повсякденному житті, а не лише шляхом періодичного навчання.
Організаційна стійкість — найважливіший компонент забезпечення успіху в умовах кризи, і її можна досягти, тільки зосередивши увагу на вашому найважливішому активі: людях. Інвестуйте в правильні інструменти, забезпечте необхідну підтримку і зробіть розвиток талантів своїм пріоритетом. Ваша операційна діяльність залежить від рівня вашого керівництва.
За матеріалами "Want To Build A More Resilient Organization? Start Here", Chief Executive.
Ілюстрація: fusionrm.com
|