Чому генеральним директорам варто звернути увагу на соціальні медіа
Тім Палмер (Tim Palmer), креативний директор компанії Inferno, пояснює, чому соціальні медіа стали важливим інструментом бізнесу, для якого велике значення мало і має просування своїх продуктів.
Тім Палмер
(Tim Palmer)
|
"Будьмо чесними самі із собою, — наголошує Тім Палмер, — соціальний маркетинг — не нове явище. Адже що таке соціальні медіа, якщо не спроба "поговорити" з клієнтом. А бажання "поговорити" навряд чи можна назвати новим".
Коли клієнти приймають рішення щодо покупки, вони в першу чергу прислухаються до того, кому довіряють. А всі ми мало довіряємо рекламі. Звісно, це не означає, що реклама не працює. Вона підвищує інтерес споживачів та рівень "видимості" брендів. Але правда й те, що приймаючи рішення про покупку клієнти вкрай рідко керуються тільки рекламою.
Не можна недооцінювати рівень обізнаності споживачів. У кожного з них є власні джерела, яким можна довіряти. І найчастіше такими джерелами виявляються родичі, друзі, незалежні експерти чи хтось інший, у кого є власна думка.
Цифрова епоха змінила "обличчя" бізнес-комунікацій, запропонувавши універсально доступну платформу, яка може слугувати джерелом незалежної інформації щодо брендів, компаній та продуктів. Ця платформа росте і постійно еволюціонує. Адже саме в Інтернеті ми спілкуємося з реальними знайомими, друзями і навіть родичами. Для цього існує безліч інструментів: соціальні мережі, блоги, форуми, Twitter чи Foursquare.
Жива розмова завжди була і залишається найбільш потужним інструментом розповсюдження інформації. Тому керівник компанії, який мислить прогресивно, давно вже використовує переваги живого спілкування при просуванні своїх продуктів. Більше того, єдиний спосіб спонукати користувачів самостійно спілкуватися про ваш продукт — це стати ініціатором цієї розмови, підтримувати її.
Лідери бізнесу завжди цінували ефект вірусного маркетингу. Соціальні інструменти, поєднані з потужними комп'ютерними технологіями, здатні підвищити ефекти вірусного маркетингу багатократно. Адже тепер вірусна інформація може розповсюджуватися ще швидше.
Втім, численні успішні кейси, які демонструються різними компаніями, ще не гарантують, що соціальні медіа повинні бути автоматично застосовані і у вашій компанії. У світі більш, ніж достатньо провальних прикладів. Тому керівникові потрібно вдумливо проаналізувати цілі і вирішити, чи варто його компанії долучатися до соціальних медіа. Запитайте самі у себе, чи маєте ви право бути соціальними і чи готові інвестувати у цей напрямок достатньо часу та ресурсів? Чи захочуть люди говорити про вас і ваш продукт? І насамкінець — яким чином і в якому "тоні" ви будете спілкуватися з користувачами?
Контроль у соціальних мережах — це ілюзія. Бренди не встановлюють і не можуть встановлювати правила у цій сфері. Успішність починання залежатиме тільки від щирості та відкритості компанії, а також якості її продуктів/послуг — тому що в соціальних мережах все таємне стає явним.
За матеріалами "Why CEOs Must Embrace Social Media", Chief Executive Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|