Ставтесь до своїх співробітників як до цілісних особистостей
Венді Лі (Wendy Lea), генеральний директор Get Satisfaction, соціальної бізнес-платформи, яка залучає людей через відкриту розмову, переконана, що не варто ставитися до своїх підлеглих як до механізмів чи інструментів. Всі вони — індивіди з людськими потребами та бажаннями. Якщо ви це зрозумієте — то зможете зробити свою компанію сильнішою.
Венді Лі
(Wendy Lea)
|
За 12 років роботи, яка полягала у проведенні тренінгів для людей, які працюють з клієнтами, Венді Лі познайомилася із багатьма робочими культурами та різними підходами до індивідуальної, командної та організаційної результативності. І хоча тренінги в першу чергу зосереджувалися на створенні знань та навичок, та все ж Венді Лі наголошує, що анітрохи не менше, а можливо навіть більше значення мають стосунки між людьми та компаніями.
Найбільшим викликом для сучасного бізнесу стає вміння ставитися до своїх співробітників так само, як він ставиться до своїх клієнтів. Яким чином ви залучаєте їх? Яким чином ви оцінюєте їх результативність? Які найкращі та найінноваційніші практики ви застосовуєте при роботі з ними?
Якщо ви прагнете досягнути реальної мотивації співробітників, вам потрібно пам'ятати, що особисті потреби завжди перемагатимуть професійні устремління. Ваші підлеглі — це насамперед люди, а не ідеальні співробітники компанії, яким не притаманні жодні емоції.
І коли вони спілкуються з друзями у Facebook, Twitter чи за допомогою мобільного телефона, вони думають зовсім не про роботу. Насправді якась частина їхніх думок може бути віддана роботі, але у більшості випадків це не так. Головне — розуміти, що сам по собі такий зв'язок з міжособистісною сферою і намагання сприйняти людину як індивіда — це в жодному разі не погано. Навпаки — це добре для вас, для вашого оточення та для вашого бізнесу.
Коли ваші підлеглі взаємодіють зі своїми рідними, друзями та колегами через свої особисті канали — вони демонструють найбільшу креативність та найвищий ступінь мотивації. В цей момент вони найбільш відкриті та проявляють свої особистісні і професійні аспекти.
Роботу виконує цілісна особистість, а не якась одна її половина. Тому, якщо ви ставитесь до співробітників як до цілісних особистостей — ті відповідають вам взаємністю. Крім того, самі вони почуваються більш затребуваними та вважають, що отримують справжню підтримку. А це, в свою чергу, вивільняє більший потенціал для того, щоб ефективно виконувати роботу, перевершуючи при цьому базові очікування роботодавця.
За матеріалами "A Better Way to Treat Your Employees", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|