ІНСАЙТИ | Інновації 6 листопада 2009 р.

Інноваційність у часи кризи

Кожен керівник підсвідомо розуміє, що інновації — абсолютно необхідний аспект будь-якого бізнесу. Проблема в тім, що у світі існує дуже мало людей, які б поєднували у собі обидва таланти — комерційний та креативний — тим самим досягаючи виняткових результатів. Але, що навіть гірше, якщо ми не маємо якогось таланту (комерційного чи креативного — не має значення) — то нам дуже важко адекватно оцінити, наскільки інші люди володіють ним.

Це одна з основних причин, через яку компанії не здатні створити стабільний потік інновацій. Вони не можуть розвинути креативність, яка веде до проривних ідей. А в часи кризи до того ж намагаються зекономити на інноваціях, тоді як ця сфера у їхніх компаніях навпаки — потребує найбільш потужних інвестицій.

Якщо порівняти між собою ситуації у різних компаніях, яким таки вдалося змінити правила гри у своїх сферах, можна виявити деякі спільні риси. І перед усім — це особливий різновид партнерства всередині організації. Один партнер — надзвичайно креативна, інтуїтивна людина, яка щоденно продукує ідеї. Інший — логічний і повністю аналітичний персонаж, який здатен приймати чіткі і виважені "комерційні" рішення, базуючись виключно на цифрах та фактах.

Такі організації прийнято називати двох-півкульними (відповідно до наукового твердження, що у креативних людей більше працює права півкуля мозку, а у прагматичних та логічних — ліва). Двох-півкульні партнерства можна спостерігати майже у всіх сферах та компаніях, яким вдалося досягнути справжнього успіху. Starbucks, Nike, Apple — це все компанії, яким вдалося поєднати креативність та холодний розрахунок.

Двох-півкульні інновації

Деякі найбільш інноваційні галузі роблять двох-півкульне партнерство основою своєї бізнес-моделі. По суті, кожен успішний бренд у сфері моди — це партнерство між креативним директором та керівником бренду.

Як і компанії, які працюють у сфері моди, інші інноваційні організації починають розуміти ефективність подібного підходу та беруть двох-півкульні принципи на озброєння. Наприклад, компанія Procter & Gamble, яка завжди славилася своїм аналітичним підходом до управління брендом, зуміла наблизитися до інновацій саме завдяки тому, що почала наголошувати на креативній, орієнтованій на дизайн складовій свого бізнесу.

За матеріалами "Innovation in turbulent times" Bain & Company.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)