ІНСАЙТИ | Залученість персоналу 16 серпня 2017 р.

Як підвищити рівень залученості персоналу в добу диджиталізації

Згідно Gallup, через невдоволеність та байдужість працівників американські компанії зазнають втрат продуктивності, які оцінюються на рівні $550 млрд. А з наближенням нової промислової революції проблема низької залученості персоналу стає для організацій актуальною, як ніколи.

Як підвищити рівень залученості персоналу в добу диджиталізації Роберт Руокко (Robert Ruocco), віце-президент та технічний директор HealthNow New York, переконаний, що в часи безупинних змін керівники повинні згуртовувати персонал навколо команд, здатних вносити вклад у реалізацію стратегічних планів компаній. Також фірми мусять адаптуватись до того, що міленіали стають «кістяком» їхнього кадрового складу. «Не варто очікувати, що найкращі спеціалісти просто так хотітимуть у вас працювати — ви мусите активно йди в "наступ" та намагатись заволодіти їхньою увагою й мати що запропонувати», — зауважив Руокко.

І ще, він додав, що в еру диджитал організації повинні якнайуважніше ставитись до своїх найкращих фахівців, створюючи середовище, де вони могли б не просто заробляти на життя — але й мали б можливості та ресурси для того, щоб навчатись та підвищувати свій професійний рівень.

Що слід зробити для підвищення залученості персоналу

За словами Руокко, для початку організації мусять переконатись, що рухаються в напрямі формування сучасного цифрового середовища, оскільки молоді кадри не готові виявляти терпіння, стикаючись із застарілими та неефективними процесами. Крім цього, організаціям слід відходити від традиційних офісів та створювати відкритий простір, оснащений цифровими колаборативними інструментами, що може посприяти розкриттю творчого потенціалу персоналу. Щось дуже просте, наприклад, кімната з ігровими системами та столом для настільного футболу сприяє згуртуванню людей та стимулює неформальну співпрацю між ними. Зараз все більше компаній облаштовують кімнати для відпочинку, де люди в робочий час можуть подивитись фільм, послухати музику або навіть здрімнути. Можливо, для традиційного корпоративного середовища такі підходи виглядають, м’яко кажучи, незвичними, але чимало керівників переконались: створення умов для релаксації персоналу — це потужний засіб підвищення продуктивності праці.

Дедалі більше організацій за допомогою ПЗ збирають дані щодо рівня вдоволеності співробітників. Серед іншого, для цього можна використовувати бліц-опитування щодо того, чи зауважують керівники зусилля підлеглих; чи є в останніх можливості для кар’єрного зростання; як працює в компанії система зворотного зв’язку; чи відчувають люди свою відповідність ролі, яку виконують; чи є довіра до керівництва, як працівники оцінюють ефективність менеджерів та чи мають достатню автономію в роботі. Для цього використовується широкий діапазон інструментів: від простого висловлення заохочення типу «молодець!» в електронній формі до складних технологічних рішень, що дають змогу відстежувати різні типи реакцій персоналу.

Так, платформа StandOut, що належить Marcus Buckingham Company, дозволяє менеджерам у режимі реального часу порівнювати рівень залученості в різних командах та зіставляти його з середнім показником для країни. Ця компанія використовує технологію та дані у поєднанні з коучингом для того, аби оцінити потенціал керівника команди та підвищити рівень залученості та результативність її членів. «Технологія — це потужний інструмент, але щоб він став по-справжньому дієвим, людина мусить працювати разом із машиною, а не проти неї», — пише Society of Human Resource Management.

У цифрову добу лідери не можуть покладатись виключно на технології — дуже важливо ще й підтримувати звичайні людські стосунки з членами своїх команд. І, зрозуміло, навіть найдосконаліша технологія не може компенсувати некомпетентність керівництва чи вимушену необхідність працювати з поганим босом.

Водночас у час диджиталізації територіальна відстань між персоналом зростатиме. Співробітники міжнародних компаній можуть працювати у різних частинах світу. А це означає, що стимулювати залученість у середовищах з різними культурними та демографічними характеристиками буде дедалі складніше. До того ж, компанії стикаються із безпроцентним загостренням конкурентної боротьби та перебувають під тиском вимог стосовно забезпечення високої продуктивності бізнесу. За словами HR-консультанта Волтера Макфарланда (Walter McFarland), «у диджитал-епоху управляти залученістю доводиться в середовищі майже безперервних змін, а тому потрібен цілком інший набір лідерських вмінь».

За матеріалами "How CEOs can use Digitization to Enhance Employee Engagement", Chief Executive.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)